فرماندار ساری خواستار شد

افزایش و استمرار بازدید از واحدهای صنفی و سطح بازار

فرماندار ساری گفت: برای کنترل پدیده شوم قاچاق کالا که موجب هدر رفت سرمایه ملی است، نسبت به افزایش بازدید و استمرار در واحدهای صنفی و سطح بازار اقدام شود.

کد مطلب: ۵۹۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، احمد حسین زادگان در هفتمین نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز مرکز استان، اظهار داشت: پدیده شوم قاچاق، موجب هدر رفت سرمایه ملی است و نیازمند نظارت گسترده تر در این زمینه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر واحدهای توزیع حمل بار در سطح شهرستان و برخورد با فروشگاه های عرضه کالای قاچاق، افزود: تذکر و اخطار به فروشگاه های کوچک و بزرگ عرضه کالای قاچاق هم پیگیری شود.

فرماندار ساری گفت: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار قرار گیرد.

این مسوول با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق چوب، تصریح کرد: در نشست بعدی این کمیسیون، نمایندگان شرکت های چوب و کاغذ و چوب فریم برای ارایه گزارش حضور یابند.

حسین زادگان ادامه داد: در راستای تشدید اقدامات کنترلی، نسبت به افزایش بازدید و استمرار در واحدهای صنفی و سطح بازار اقدام شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه نوروز، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه یک غرفه به مساله مبارزه با قاچاق کالا اختصاص یافته و در این زمینه اطلاع رسانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار