شرکت 1700 نفر در آزمون جامع انتخابات در کشور

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: در سراسر كشور حدود 1700 نفر در آزمون جامع انتخابات شركت می‌كنند و اين امتحان از همه برگزار كنندگان انتخابات در كشور گرفته می‌شود.

کد مطلب: ۵۹۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران،‌ محمدامین رضازاده در همایش فرمانداران،‌ بخشداران و اعضای ستاد انتخابات مازندران که در بابلسر برگزار شد، با اشاره به اين كه مقام معظم رهبری چهار اصل امنيت، سلامت، رقابت و مشاركت حداكثري را بعنوان تكليف براي مجريان انتخابات تعيين و تاكيد فرموده اند، گفت: در انتخابات گذشته امنيت بر اساس شاخص ها در بالاترين سطح قرار داشت و در بحث سلامت و تاييد حوزه هاي انتخابيه كشور، كمترين شكايات و ابطال انتخابات در مقايسه با انتخابات هاي گذشته را شاهد بوديم.

رضا زاده با بيان اين كه گر چه همه انتخابات هاي صورت گرفته در نظام مقدس جمهوري اسلامي از استانداردهاي لازم در منطقه و دنيا برخوردار بوده است افزود: يك دوره همه اعضاي ستادهاي انتخاباتي كشور، فرمانداران و بخشداران در سمينارهای سراسری و كلاس های توجيهی انتخابات شركت كردند و امروز در سراسر كشور حدود 1700 نفر در آزمون جامع انتخابات شركت مي كنند و اين امتحان از همه برگزار كنندگان انتخابات در كشور گرفته می شود.

مدير كل سياسی وزارت كشور، ابراز داشت: تا كنون 33 انتخابات در كشور برگزار شده و برگزاركنندگان و مجريان انتخابات اشراف بر قوانين اين بخش دارند، ليكن اين دوره ها و آزمون بر تسلط بيشتر عزيزان بر برگزاری انتخابات كمک كند تا افتخاری ديگر در اين راستا بدست ايد.

رضا زاده با اشاره به اين كه سياست دولت اين است كه كشور در آرامش قرار داشته باشد و دولت در فضای آرام بهتر وظايفش را انجام می دهد و كارگزاران هم در فضای بدور از جنجال های سياسی و جناحی بهتر عمل می نمايند، خاطر نشان ساخت: ليكن جامعه به نشاط سياسی نياز دارد و در آستانه انتخابات يك فضاي پر نشاط و شاداب توام با رقابت را بايد شاهد باشيم.

مدير كل سياسی وزارت كشور، گفت: پيش بينی می كنيم در انتخابات سال 96 مشاركتي بالا را شاهد باشيم، چرا كه مشاركت بالا موجب تقويت قدرت نرم نظام سياسی و امنيت كشور می شود و مردم هم قطعا در اين انتخابات افتخاری ديگر در راستای افزايش ضريب اقتدار نظام می آفرينند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار