امام جمعه شهرستان قدس:

روحیه انقلابی و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی توطئه دشمنان راخنثی می‌کند

امام جمعه شهر قدس گفت: مسئولان این را باید مدنظر قرار دهند که رضای خداوند در رضای مردم است و باید تلاش کنند تا بهترین‌ها را برای مردم فراهم کنند.

کد مطلب: ۵۹۶۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرستان قدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان قدس که با حضور پرشور نمازگزاران و عموم مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان برگزار شد ،اظهار داشت: خودم و همه شما را به رعایت تقوا الهی دعوت می‌کنم، چرا که تقوا است که رستگاری در دنیا و آخرت همراه خود دارد .
وی در ادامه افزود: انجام امور همیشه باید با یاد خداوند و استمداد از حق تعالی باشد و هر آن کس که بخواهد در مسیر برنامه‌ها و کارهای خود به بهترین نتایج دست پیدا کند، اگر به حضور همیشگی خداوند در تمام امور خود توجه داشته باشد، می‌تواند بهترین نتایج را کسب کند .
امام جمعه شهر قدس افزود: معمار کبیر انقلاب با حرکت در مسیر اسلام و رضای خداوند با پشتوانه عموم مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و امروز اگر می‌بینیم در مقابل تمام دنیا با عزّت و افتخار ایستاده‌ایم و از استقلال و آزادی خود در کشور جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم به واسطه این است که انقلاب ما در مسیر رضای خداوند بود .
حجت الاسلام میراحمدی تصریح کرد: رضای خدواند موضوعی است که همه ما باید در تمام امور خود جاری کنیم و اگر این چنین شود هر اقدامی که صورت می‌گیرد، به بهترین شکل انجام می‌شود و مسئولان نیز این را باید مدنظر قرار دهند که رضای خداوند در رضای مردم است و باید تلاش کنند تا بهترین‌ها را برای مردم فراهم کنند .
وی گفت: امروز اگر می‌بینیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ ایستایی در حال رسیدن به قله‌های پیروزی است و هر روز عزّت و اقتدارش بیش از گذشته می‌شود برای این است که این انقلاب که یادگار امام راحل است برای خدا و احیای دین خدا به وقوع پیوسته و همچنان نیز با قوّت در مسیر اعتلا حرکت می‌کند .

امام جمعه شهرقدس در خطبه دوم نماز عبادی،سیاسی این هفته شهرستان قدس اظهار داشت: به روایتی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) دخت گرامی نبی اکرم(ص) قرار داریم، و در اینجا باید عنوان کنم که بسیار ارزشمند است که مراسماتی ارزنده و ارزشمند در این ایام برگزار شود و تلاش شود که از همه جوانب زندگی این بانوی بزرگوار برای عموم مردم و جوانان بیان شود .
میراحمدی در ادامه ضمن تقدیر از حضور پرشور و با بصیرت عموم مردم شهرستان قدس در راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان گفت: حضور باشکوه و وحدت‌آفرین مردم ولایتمدار و بصیر شهرقدس و جای جای کشور و میهن عزیزمان ایران اسلامی یکی از بزرگترین داشته‌های این نظام است که تقدیر از آن در کلام و کلمات نمی‌گنجد .

وی افزود: حمایت و حضور همیشگی مردم در دفاع از انقلاب و نظام تمام افکار و برنامه‌های دشمن را در هم می‌کوبد و استقامت مردم در برابر مشکلاتی که هر لحظه دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کند، با این حضور هیچ اثری ندارد .
امام جمعه شهرقدس بیان کرد: دشمن یک روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با منفجر کردن لوله نفت در اهواز دشمنی خود را با انقلاب اسلامی ایرا ن شروع و تا به امروز به شکل‌های مختلف مانند تحریم، تهدید، توطئه، تحمیل جنگ، ترور دولتمران، دانشمندان در حال ادامه دشمنی خود است که حمایت و پشتیبانی مردم از ولایت و رهبری و حرکت در مسیر روشنی که ایشان برای ما ترسیم کرده‌اند، همه مشکلات را رفع و دست دشمن را رو می‌کند و آن‌ها را سر جای خودشان می‌نشاند تا دیگر فکری نامتعارف بر علیه این کشور نداشته باشند .

حجت الاسلام میراحمدی گفت: دشمنی مستکبران و دشمنان انقلاب و نظام همچنان ادامه دارد تا ملت‌های دنیا نتوانند از انقلاب اسلامی ایران الگوگیری کنند؛ اما امروز به وضوح شاهد این هستیم که هر صدای مظلومی که در مقابل ظالمان و یزیدیان زمان برخواسته می‌شود، برگرفته از انقلاب اسلامی است و این بدین معنا است که انقلاب به تمام دنیا صادر شده است .
وی خاطرنشان کرد: شما ملت شریف و بصیر ایران اسلامی همیشه با حضور باشکوه خود جواب یاوه‌گوی‌های دشمن را داده و آن‌ها را مأیوس کرده‌اید و تا مادامی که این حضور و وحدت بین ملت و نظام باشد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند روحیه انقلابی را حفظ کنید، همه تو طئه‌ها و نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود و نه تنها رئیس‌جمهور آمریکا بلکه هیچ قدرت و شخص دیگری نمی‌تواند به ملت ایران زور بگوید و آن را تهدید کنند؛ چرا که انقلاب اسلامی ما برگرفته از عاشورا و مردم ما دانش‌آموخته کربلا هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار