آیت‌الله سعیدی:

مردم شعار مرگ بر آمریکا را از روی اعتقاد سر می دهند

امام جمعه قم گفت: مردم با شعار مرگ بر آمریکا دشمن تراشی نمی‌کنند بلکه دشمن شناسی می‌کنند و به نسل‌های بعد می‌فهمانند که دشمن اصلی ما آمریکا است.

کد مطلب: ۵۹۶۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اینکه یکی از راه‌های تسلط دشمنان مسئله نفوذ است، اظهار داشت: نفوذ دشمن از طریق کودتا نیست بلکه از طریق مسؤولان و مردم است. دشمن برای نفوذ نیاز به راه و عامل دارد و راه نفوذ دشمنان نقاط ضعف و عامل نفوذ، دلدادگان به بیگانه و افراد غریب پرست، سست عنصر و غیرمتکی به داشته‌های خود است.

امام جمعه قم بیان کرد: این افراد از هر فکر و سخنی که به ضرر دشمن است پرهیز کرده و دیگران را نیز از این اقدام باز می‌دارند و اینگونه از مسیر نفوذ دیگر لازم به حضور مستقیم نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم هر سال در 22 بهمن و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب حضور پرشوری در راهپیمایی دارند تصریح کرد: در این روز قدرت و اقتدار ملت به رخ جهانیان کشیده می‌شود و مردم در این روز با شکوه با رهبر و ولی فقیه خود تجدید بیعت می کنند.

آیت الله سعیدی ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل و شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس یادآور شد: ملت در این راهپیمایی بر دو اصل تولی و تبری تاکید کردند.

وی با بیان اینکه امسال راهپیمایی 22 بهمن از ویژگی خاصی برخوردار است خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا گفته بود ایرانیان باید از او بترسند و رهبری هم فرمودند که ایرانی از تهدید نمی‌ترسد و فرمودند ملت در 22 بهمن پاسخ لازم را خواهند داد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه جمعیت راهپیمایان در 22 بهمن امسال بیشتر از سال‌های دیگر و راهپیمایی های دیگر بوده است، گفت: مردم شرارت‌ها و جنایت‌های دولت آمریکا قبل و بعد از انقلاب را فراموش نمی‌کنند.

آیت الله سعیدی گفت: مردم ما شعار مرگ بر آمریکا را نه از روی احساس بلکه از روی اعتقاد سر می‌دهد و شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد.

وی بیان اینکه مواضع اخیر رئیس جمهور آمریکا مشخص شد که بزرگترین دشمن دین خدا آمریکا است، افزود: دولتمردان آمریکا بیش از همیشه ماهیت فاسد خود را نشان دهند و بر همه ما لازم است که از آمریکا و توطئه ها تبری جسته و تجلی این برائت جستن در شعار مرگ بر آمریکا است.

امام جمعه قم تاکید کرد: مردم با شعار مرگ بر آمریکا دشمن تراشی نمی‌کنند بلکه دشمن شناسی می‌کنند و به نسل‌های بعد می‌فهمانند که دشمن اصلی ما آمریکا است.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان در اعتلای کلمه الله و دفاع از ولایت با همه وجود به عرصه آمد و با غاصبان مبارزه کرد و در راه ولایت به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار