نماینده مردم تبریز ،آذر شهر واسکو در گفت وگو با پانا:

مردم ستم دیده جهان انقلاب اسلامی را برای خود الگو قرار داند

نماینده مردم تبریز، آذر شهر واسکو ضمن اشاره به این که مسیری که انقلاب اسلامی طی کرده است درست ترین است افزود: ملت های ستم دیده جهان انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی خود قرار داند.

کد مطلب: ۵۹۶۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیگی در گفت وگو با پاناگفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما در طول 38 سال ماهیت آمریکاراگفته ایم ودر رابطه با آن روشنگری کرده ایم و خوشبختانه عواملی در آمریکا ونظام سرمایه داری پیدا شده است که خودشان حرف های ما را پررنگ تربیان می کنند وما از این جهت احساس غرور می کنیم امروزه انقلاب اسلامی توفنده تر از گذشته است.
وی افزود:دشمنان اسلام سعی کردند آمریکا را رنگ کنند و آن را زیبا جلوه دهند و نظام توطئه آنان آشکار شد وما را بهتر شناختند. تجربه نشان داده است که ما در برابر هر عامل بیرونی که ما را تهدید کند یک پارچه و واحد هستیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو اذعان داشت: امروزه صحبت هاو گزافه گویی های ترامپ باعث شده تا مردم ما باشور وهیجان زیادی نسبت به گذشته در راهپیمایی و همایش ها شرکت کنندو پشتیبانی خود را به جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب و به تبعیت از آن یعنی فرموده های رهبر اعلام کنند.
وی تاکید کرد: برجام امروز هیچ اثری نداشت جز این که مردم با ایمان محکم تر واستوار تر راه انقلاب را ادامه دهند و سخنان رهبر خود را باور دارند و این باور باعث می شود با اعتقاد و استحکام بیشتری در انقلاب پیشگام باشند.
بیگی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را برای مسئولین دارد که توجه آنان رضایت مردم را در پی دارد ملت ما از ذلت وذلت پذیری بیزارند، چون این دو از آرمان های انقلاب اسلامی است و ما آنچه را که اهل بیت (ع)و پایبندی به آرمان های انقلاب را حفظ می کنیم و این ها به ما کمک می کند تادر مسیر که خواست اهل بیت وانقلاب است قرار گیریم.
وی در پایان افزود: این مبارزه ای است که از دوره مشروطیت و کسروی ها، آخوندی ها، تقی زاده ها صورت گرفته وآن ها تلاش کرده اند که بگویند سعادت در توجه و پیروی از غرب است و امروز جهان انسان های چون کسروی ها ، آخوندی های وتقی زاده ها و مشاهیر ایران را معرفی می کند آن ها نتوانستند باطن خبیث خود را پنهان کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار