مدیر کل آموزش و پرورش فارس در گفت و گو با پانا:

شکل گیری اجماع جهانی بر علیه ترامپ

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: حضور ترامپ در عرصه بین المللی می تواند باعث اجماع جهانی بر علیه آمریکا شود؛ مردم با وحدت و عقلانیت می تواند جلوی استکبار بایستند.

کد مطلب: ۵۹۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

حمید رضا آذری صبح امروز در میان جمع پرشور مردم فارس در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: تغییرات در آمریکا باعث می شود که بسیاری از کشور های اروپایی، رفتار های رئیس جمهور آمریکا را قبول نکنند و این فرصت خوبی برای کشور ایران است تا با عقلانیت ، وحدت مردم و دولت در همه سطوح سیاست های خارجی اثر کند.

حمید رضا آذری افزود: جامعه جهانی و ملت ایرانبا عقلانیت و وحدت، می تواند به حفظ اقتدار و استقلال خود گام بردارند و از همه ظرفیت های داخلی و خارجی در راستای رفع نیاز های مردم و جامعه بشری استفاده کنند.

وی گفت: مردم ما به انقلاب احساس مسئولیت می کنند و همیشه در صحنه ها حضور دارند و امسال نیز با انگیزه تر ازسال های قبل به صحنه آمده اند تا همدلی و هم پیمانی خود را به جهانیان نشان دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: مردم از اول انقلاب تا کنون در همه مراحل و فراز و نشیب ها حضور فعال داشته اند و دولتمردان نیز وظیفه دارند که باید به نیاز های مردم در زمینه های اقتصاد، سیاست و فرهنگ توجه کنند و انتظارات مردم را برآورده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار