برای اولین بار در کشور؛

اطلس و نقشه فرهنگی اجتماعی مناطق غیر برخوردار ترسیم خواهد شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان خبرداد: برای اولین بار در سطح کشور، اطلس و نقشه فرهنگی اجتماعی مناطق غیر برخوردار ترسیم و جهت برنامه ریزی دست اندرکاران در حوزه مدیریت آسیب های اجتماعی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۵۹۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

امیر بینایی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با بیان اینکه یکی از مشکلات این حوزه عدم وجود آمار و داده های قابل اتکا برای رفع و پیشگیری و شناسایی آسیب های اجتماعی استان می باشد، افزود: از این رو در صدد تهیه اطلس و نقشه اجتماعی و فرهنگی در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای اصلاح رفتارهای اجتماعی به منظور دست یابی به هدف کاهش آسیب های اجتماعی باید فضاهای آن آسیب اجتماعی و شرایط جامعه نیز مدیریت و کنترل شود، عنوان کرد: نباید اصلاح یک فرایند و آسیب اجتماعی سبب ایجاد یک آسیب جدید اجتماعی به صورت زیرزمینی شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم اصلاح رفتارهای اجتماعی در جامعه بیان کرد: امروز ما به‌شدت در حوزه رفتارهای اجتماعی دچار مشکل هستیم و باید کاهش آسیب‌های اجتماعی را از اصلاح رفتار در این حوزه آغاز کنیم.

بینایی با اشاره به اینکه باید نهضت اصلاح رفتار در جامعه به وجود بیاید تأکید کرد: مدارس بهترین بستر برای اصلاح رفتار اجتماعی است و امروز توسعه کشور و جامعه تنها با اصلاح رفتار ممکن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار