رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان هرمزگان:

مسئولیت پذیری باید در رفتار کارمندان اداری نمود یابد

کارگاه آموزشی سلامت اداری برای مدیران مدارس جزیره کیش برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کیش، در آغاز این دوره جاویدی مدیریت اداره آموزش و پرورش جزیره کیش در سخنانی کوتاه ضمن خوش آمدگویی به آقایان پرویز دهقانی بنگودی رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان و محمد مهترپور رییس اموراداری آموزش و پرورش استان هرمزگان نقاط قوت و ضعف آموزش و پرورش کیش را برشمردند.

پرویز دهقانی بنگودی رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات، در سخنانی با تاکید بر یکسان بودن قوانین اداری در تمامی ادارات افزود: نظام اداری دارای خصیصه هایی است که باید در رفتار ما نمود یابد از مهمترین آنها مسئولیت پذیری و تسریع در انجام امور ارباب رجوع می باشد.

وی تصریح کرد: دستور اداری، دارای شاخص هایی است که باید به آنها توجه شود و رعایت شوند. دستور اداری باید کتبی باشد و فردی که دستور می دهد صلاحیت دستور دادن را داشته باشد ضمنا دستور صادره باید در راستای وظایف اداری مامور باشد و امور نظام اداری باید شفاف باشند.

وی همچنین یادآور شد: نظارت مقوله ای است که تضمین کننده سلامت اداری است و قانونگذار در مراجع اداری با تشکیل هیات های رسیدگی به تخلفات اداری، سلامت اداری را تضمین کرده است. و در حوزه ی نظارت حفظ حقوق افراد و شان افراد واجب می باشد. نظارت باید خوب و قوی باشد و انصاف پذیر باشد.

در ادامه محمد مهترپور رییس اموراداری در سخنانی با بیان سخن مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود: وظیفه ی قانونی و شرعی همکاران احترام به ارباب رجوع و توضیح کامل و انجام امور آنهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار