با حضور کارشناس سازمان دانش آموزی؛

کرسی آزاداندیشی در دبیرستان دخترانه شیخ مفید پاکدشت برگزار شد

کرسی آزاداندیشی با محوریت طوفان اندیشه در دبیرستان دخترانه شیخ مفید برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۴۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، با حضور صدیق زاده مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش، کرسی آزاداندیشی در محفل دانش آموزان دبیرستان دخترانه شیخ مفید برگزار شد.

در ابتدا صدیق زاده ضمن گفتگو درمورد فواید و مضرات شبکه های اجتماعی و ابزارهای ارتباط جمعی، هدف بحث را روشن کرده و گفت: دو نوع بحث بین دانش آموزان برای محافل و همایش هایشان وجود دارد مانند شیوه های چالش اندیشی و طوفان اندیشه؛ که ما برای این محفل از روش طوفان اندیشه بهره می بریم. چرا که به راحتی میتوانید نظرات خود را راجع به تارنما، ماهواره، تلفن همراه و سایر وسایل این چنینی بیان کنید و بقیه مستمعان می توانند بحث شما را نقد و یا حمایت کنند.

زیاری از دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شیخ مفید ابتدا بحث را آغاز نموده و از مضرات و فواید شبکه های اجتماعی گفت و افزود: مطالعات زیادی بر روی نحوه ثبت نام و استفاده از شبکه های مجازی داشته ام که کاملا روش های نامطلوب استفاده از فضای مجازی در بین دانش آموزان ما مشهود است.

یاری دومین دانش آموزی که سخنان خود را با تهدید بودن و منفی بودن ابزار ارتباط جمعی شروع کرد در ادامه افزود: این شبکه های مجازی حتی اخبار کذب را به راحتی بین توده مردم پخش کرده و به سختی میتوان از صحت و سقم آن اطلاع یافت، همانند تعداد حادثه دیدگان شهدای اتش نشان.

مایده طاهری، نازنین هاشمی، زهرا الله یار، فاطمه سیری، عرفانه نوری، فاطمه اشرفی، حدیثه کاکاوند، معصومه کریمی، فاطمه کمودی، مایده نجفی، مهسا پیری، کیانا یولداشیف زهرا هداوندمیرزایی و آرزو خاکسار از جمله دانش آموزان فعالی بودند که سخنان و نظرات خود را پیرامون شبکه های اجتماعی وفضای مجازی مطرح کردند.

در پایان مراسم نیز جمع بندی کلی با حضور علی یزدان پناه مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و مجید بختیاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار