بیگی در گفت و گو اختصاصی با پانا:

نسل جدید انقلاب، از ارزش‌ها فارغ نیست

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اینکه برخی‌ها ادعا می‌کنند نسل جدید انقلاب اسلامی فارغ از اسطوره‌ها و ارزش‌هاست، تعبیری نادرست است. ما می‌بینیم نسل جدید محکم‌تر و بصیرتر از گذشته ایفای نقش می‌کند و قطعا جوانان امیدهای آینده انقلاب هستند و عظمت و شوکت انقلاب به دست آن‌ها رقم خواهد خورد.

کد مطلب: ۵۹۴۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

احمد علیرضا بیگی، صبح امروز در بازدید از نمایشگاه انقلاب مدرسه والفجر ناحیه یک تبریز، درباره این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: نمایشگاهی که من دیدم، سیر تاریخ انقلاب را بیان و ریشه‌های انقلاب اسلامی را ذکر می‌کرد. برای من جالب این بود که این حرف‌ها را از زبان بچه‌های نسل جدید انقلاب می‌شنیدم.

وی افزود: دانش‌آموزان و جوانان نسل جدید، با ایمان و اعتقاد، تمام مفاهیم و دستاوردهایی را که زمانی بخاطر آن‌ها انقلاب ما هزینه‌های زیادی پرداخته است، بیان می‌کنند و به محافظت از آن ایمان دارند. طبیعتا شنیدن مفاهیم انقلابی از زبان بچه‌های نسل جدید برایمان بسیار شیرین و گواراست.

نماینده مجلس ادامه داد: اینکه برخی‌ها ادعا می‌کنند نسل جدید انقلاب اسلامی فارغ از اسطوره‌ها و ارزش‌هاست، تعبیری نادرست است. ما می‌بینیم نسل جدید محکم‌تر و بصیرتر از گذشته ایفای نقش می‌کند و قطعا این‌ها امیدهای آینده انقلاب هستند و عظمت و شوکت انقلاب به دست آن‌ها رقم خواهد خورد.

وی با تقدیر و تمجید از فعالیت‌های دانش‌آموزان در برپایی نمایشگاه‌های انقلاب در مدارس تصریح کرد: اجرای چنین فعالیت‌هایی به صورت خودجوش توسط دانش‌آموزان، در واقع تمرینی مفید برای پیشرفت است. عزیزانی که در برپایی نمایشگاه نقش داشته‌اند، در وهله اول دست به مطالعه تاریخ انقلاب زده‌اند. با تعمق و تامل، موضوعات را به خوبی کنار هم قرار داده‌اند تا تصویری واضح و پرشکوه از انقلاب اسلامی ایران پدید آورند.

بیگی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به وسیله برپایی نمایشگاه هم خود را به حهت دانش سیاسی تقویت می‌کنند و هم برای دوستان‌شان مفاهیم و معانی متنوعی را منتقل می‌کنند.

وی تاکید داشت: جوانانی که دست به تشریح وقایع انقلاب می‌زنند، شبیه‌اند به آتشی که زغالش سرخ شده و آتش گرفته و حرارت آن به تمام لایه‌های پیرامون، احاطه می‌کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس در پایان بیان کرد: از خداوند می‌خواهم ما را یاری کند تا در فراهم کردن بستر برای رشد و پرورش این جوانان باارزش و انقلابی توانا باشیم و برای آینده انقلاب قدم‌های محکم‌تری برداریم.

گفت وگو از: بهنام عبداللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار