برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه فرهنگیان دلیجان

مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه فرهنگیان شهرستان دلیجان برگزار و از معلمان شایسته سال 95-94 با اهدای لوح تقدیر شد.

کد مطلب: ۵۹۴۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، فرماندار دلیجان در این مراسم ضمن تبریک سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: بیش از 40 هزار شهید معلم و دانش آموز در سراسر کشور تقدیم انقلاب شده و این باعث افتخار است که این شهدا تربیت یافته و حاصل دست رنج معلمان زمان خود بوده اند.

محمد کردی با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان دلیجان افزود: اقدامات و موفقیت های این شهرستان تنها با همت و تلاش سرمایه های موجود یعنی نیروی انسانی توانمند صورت گرفته و این نیروی انسانی به دست با کفایت معلمان و کادر آموزشی تربیت یافته اند و باید به نحو شایسته از زحمات و تلاش های شما فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد.

وی به مشکلات و مسائل معیشتی معلمان اشاره کرد و ادامه داد: در امر معیشت معلمان مقداری کوتاهی صورت گرفته و مسئله معیشت معلمان جزء اولویت های اساسی است و باید با تلاش های مضاعف این امر مهم پیگیری شود تا معلمان با فراغ بال و بدون دغدغه فکری در راه نشر علم و دانش به دانش آموزان تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان نیز در خصوص نقش دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دانش آموزان و معلمان در کنار سایر اقشار در مبارزه با رژیم ستم شاهی ایستادگی کردند و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

حجت اله فدایی در خصوص اجرای طرح 3-3-6 و مشکلات اجرای این طرح، کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی همچنین مسائل و مشکلات معیشتی معلمان مطالبی بیان کرد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته مسائل معیشتی و بخشی از معوقات فرهنگیان در سال 95 پرداخت شده و تا پایان سال نیز بخشی دیگر از این معوقات پرداخت خواهد شد.

در این مراسم برنامه های شاد و متنوع اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار