مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران:

مشارکت اقتصادی بانوان یکی از مؤلفه‌های سنجش توسعه کشورها است

رییس اداره بهزیستی شهرستان قدس ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر بیان کرد: هدف از راه‌اندازی چنین مراکزی دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به خدمات مشاوره ازدواج , کودک خانواده و مهارت زندگی است.

کد مطلب: ۵۹۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری قدس، اولین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی بانوی قدسی پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و معاونان، مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس و جمعی از بانوان هنرمند و خلاق این شهرستان در سالن بانوان شهرقدس افتتاح شد.
ثریا شارقی مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در این مراسم با اشاره به نقش سازنده بانوان در رشد و توسعه جامعه اظهار داشت: بانوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه‌های مدیریتی، علمی، فرهنگی و هنری توانمندی‌های خود را ثابت کرده‌اند.
وی افزود: بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که استفاده از توانمندی‌های این قشر می‌تواند نقش مؤثری در توسعه و رشد میهن اسلامی داشته باشد، در واقع میزان مشارکت اقتصادی و نقش زنان امروزه آن‌چنان دارای اهمیّت است که به عنوان یکی از مؤلفه‌های سنجش توسعه کشورها قرار گرفته است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران تصریح کرد: برپایی جشنواره تخصصی کارآفرینی بانوان علاوه بر معرفی توانمندی‌های بانوان در حوزه‌های مختلف، موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی بانوان و زمینه‌سازی برای حضور فعال آنان در عرصه‌های اقتصادی و بازار نیز می‌شود.
در ادامه این مراسم رضا حیدری مدیرعامل سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری قدس نیز اظهار داشت: در این جشنواره تولیدات و دستاوردهای بانوان خلاق شهرستان قدس در بخش‌های مختلف شامل صنایع‌دستی، مواد غذایی، گردشگری و کارآفرینی به نمایش گذاشته‌ شده است که علاوه بر این مجموعه‌ای از آثار هنری و تولیدات بانوان کارآفرین و موفق با هدف رشد اقتصادی، اشتغال‌زایی و تقویت بنیه اقتصادی بانوان نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه تا 17 بهمن‌ماه سال جاری از ساعت 9 الی 20 در محل سالن بانوان واقع در خیابان 45 متری انقلاب-خیابان صنعت دوم روبروی پارک آزادگان مراجعه کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار