هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با پانا:

خطر کسر امتیاز از تراکتورسازی جدی است/ به رای فیفا بی اعتنایی کرده اند

کارشناس حقوقی کشورمان گفت: در صورتی که تراکتور بدهی خود را در تاریخ مشخصی پرداخت نکند فیفا این باشگاه را با خطر کسر امتیاز مواجه می کند.

کد مطلب: ۵۹۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره محرومیت باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی از محرومیت خود خبر داشته و اقدام به جذب بازیکن کرده است بنابراین طبق رأی فیفا از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم شده است، درست اتفاقی مشابه استقلال برای این باشگاه هم افتاد اما حالا صحبت از این است که تراکتور از نقل و انتقالات تابستانی هم محروم شده است اما هنوز این رأی قطعی نیست و بستگی به بدهی باشگاه ها دارد.

وی افزود: در‌واقع هر چقدر بدهی یک باشگاه بیشتر باشد محرومیتی که برای آن‌ها در نظر گرفته می شود بیشتر است. باشگاه تراکتور در زمان مقرر بدهی خود را پرداخت نکرده و به رأی که فیفا برای آن‌ها در نظر گرفته بی‌اعتنایی کرده و حالا هم گرفتار این محرومیت شده است اگر بدهی خود را از این به بعد تسویه نکند باز هم ممکن است فیفا رأی صادر کند و از پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم محروم شود.

کارشناس حقوقی کشورمان در مورد اینکه فیفا ممکن است نتایج بازی‌های ابتدای فصل تراکتور را سه بر صفر اعلام کند اظهار کرد: قانون فیفا این‌طور نیست که به دلیل تخلفاتی که باشگاه انجام داده نتایج بازی‌های قبلش را سه بر صفر اعلام کند و این اتفاق نه برای تراکتورسازی بلکه برای هیچ تیمی اتفاق نمی افتد.

نصیرزاده در مورد کسر امتیاز از باشگاه تراکتورسازی گفت: زمانی که باشکاه اقدام به جذب بازیکن کرده است از اخطارهای فیفا و خطر محرومیت اطلاع داشته است بنابراین در وهله اول نمی‌تواند از بازیکنان جذب شده استفاده کند و همانطور که دیدید امید عالیشاه , احمد نورالهی و هاشم بیک زاده محروم شدند اما در مورد کسر امتیاز باید باشگاه در موعد مقرر بدهی خود را پرداخت کند و اگر در موعد مقرر این کار را انجام ندهد فیفا می‌تواند از سه تا 12 امتیاز از باشگاه متخلف امتیاز کسر کند پس با شرایطی که برای تراکتورسازی به وجود آمده خطر کسر امتیاز جدی است و باید هر چه زودتر بدهی خود را به شکاکیان پرداخت کند تا حداقل با خطر کسر امتیاز روبه رو نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار