امام جمعه موقت ورامین:

انقلاب اسلامی ریشه قرآنی دارد

امام جمعه موقت ورامین گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس تعالیم الهی به برتری رسید و به همین خاطر انقلاب ما ریشه قرآنی دارد.

کد مطلب: ۵۹۴۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد، امام جمعۀ موقت ورامین، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب(س) اسوه صبر و ایثار محسوب می شوند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود:حضرت زینب(س) در همه لحظات زندگی گهربارشان، عفت خود را حفظ کرده و درس های بزرگی را به زنان و دختران ما دادند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف در عقاید مردم ادامه داد: دشمن در عرصه جنگ نرم به دنبال سست کردن اعتقادات و باورهای ملت ایران است و بانوان ما نباید الگوهای خود را از شبکه های ماهواره ای دریافت کنند.

حضرت زینب(س) بهترین الگو و اسوه برای زنان و دختران جامعه محسوب می شوند

قدوسی نژاد اضافه کرد:حضرت زینب(س) بهترین الگو و اسوه برای زنان و دختران جامعه ما محسوب می شوند و باید همه جوانان و نوجوانان با مطالعه زندگی آن حضرت، سیره و روش زندگی حضرت زینب(س) را در زندگی پیاده سازند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که میلاد باسعادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار نامگذاری شده است، تصریح کرد: پرستاران باید حضرت زینب(س) را در همه ابعاد به عنوان یک الگو مورد توجه قرار دهند.

قدوسی نژاد تأکید کرد: شغل پرستاران با سختی ها و مشقت هایی همراه است، چرا که بیماران در مراکز درمانی نیازمند توجه در زبان و عمل هستند.

انقلاب اسلامی ایران ریشه قرآنی دارد

خطیب نماز جمعه شهرستان ورامین در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر به خوبی رشادت های ملت ایران به رهبری امام راحل را در اذهان متبادر می سازد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین تصریح کرد: امروز نظام اسلامی به برکت اندیشه های امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه، به برترین قدرت فکری منطقه و جهان تبدیل شده است.

خطیب نماز جمعه شهرستان ورامین گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس تعالیم الهی به برتری رسید و به همین خاطر انقلاب ما ریشه قرآنی دارد.

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است

رییس ستاد اقامه نماز شهرستان ورامین با اشاره به رسالت سنگین آحاد ملت ایران برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه قرآنی دارد و باید به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود و به همین خاطر باید همه مردم برای پاسداری از آرمان های نظام اسلامی تلاش کنند.

وی عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون مطهر شهدا دانسته و ادامه داد: امروز رسالت مردم و مسئولان در قبال خون مطهر شهدا بسیار سنگین است و همه مدیران باید پرچمدار دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی شهدا باشند.

قدوسی نژاد تأکید کرد: مدیران نظام اسلامی باید با تمام توان و ظرفیت از انقلاب اسلامی و ارزش های آن پاسداری کنند و این یک امانت بزرگ به حساب می آید.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار