در جنوبی ترین و گرم ترین نقطه فارس رخ داد:

شادمانی کودکان و مردمان لامردی از اولین بارش برف

مردم این شهرستان به دلیل شرایط جوی بیش از 50 سال ریزش برف را تجربه نکرده بودند و این بارش شادمانی و خوشحالی را برایشان به ارمغان آورد.

کد مطلب: ۵۹۳۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، جامه سفید برف بر تن کوه ها و دشت های خشک گرم ترین شهر استان فارس، لبخند شادی را بر لبان کودکان و مردمان لامردی نشاند.

شهرستان گرمسیری لامرد با دمای بیش از 50 درجه در تابستان به عنوان یکی از گرم ترین شهر های کشور شناخته می شود، که در زمستان 95 شاهد اولین بارش برف در شهر خود بود.

مردم این شهرستان به دلیل شرایط جوی بیش از 50 سال ریزش برف را تجربه نکرده بودند و این بارش شادمانی و خوشحالی را برایشان به ارمغان آورد. نفوذ هوای سرد و بارش برف، موضوع داغ فضای مجازی شده است، برفی که نخل های تنومند و برکه های لامردی را سفید پوش کرد.

انتقال پیام های طنز آمیز " لامرد که تش باد میزد همه عمر / دیدی که چگونه برف لامرد گرفت" و " به گفته کارشناسان کشاورزی، امسال نخل های لامرد و مهر به جای خرما سیب و گلابی میدهد" در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نشانه خوشحالی مردم از این رحمت اللهی است.

ساعاتی پس از ریزش برف در جنوبی ترین و گرم ترین نقطه فارس، مردم برای تفریح به ارتفاعات سفید پوش لامرد رفتند که با ترافیک خودرویی سنگینی مواجهه شدند.حرارت این خوشحالی آنقدر بالا بود که دیگر از آن همه برف، تنها عکس و فیلم باقی مانده و مردم سوز سرمای زمستانی را تجربه می کنند.

با توجه به سرمای شدید در کشور و مصرف بالای گاز، مردم لامرد با مصرف کمتر این سرمایه ملی می توانند به هموطنان خود در استان های سردسیری نیز کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار