نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور دانش آموزی

نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور دانش آموزی با حضور جانشین فرمانده سازمان بسیج و معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۳۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ؛ این نشست امروز 13 بهمن با حضور سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج ، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر، صابرماهانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی، علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش و تعداد دیگری از مسئولان سازمان بسیج و آموزش و پرورش در ساختمان علاقمندان برگزار شد.

در این نشست مهدی فیض ضمن خیرمقدم به میهمانان گزارشی اجمالی از اعزام های راهیان نور دانش آموزی ارائه کرد. سپس علی اکبرزاده در مورد روند این اعزام ها و همچنین کارهایی که کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور برای فعالیتهای فرهنگیان و دانش آموزان انجام داده است ارائه کرد.

در ادامه بابااحمدی جانشین بازرسی سازمان بسیج گزارش کاملی را از نظارتهای انجام شده روی اعزام های دانش اموزی ، کیفیت اردوها ، زائرسراها و فعالیتهای روحانیون و راویان ارائه کرد.

صابرماهانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی نیز دقایقی را در مورد فعالیتهای این سازمان در مورد اعزام های انجام شده و همچنین برنامه های آینده سخنرانی کرد.

سردار علی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج نیز در مورد اعزام های راهیان نور از تمام قشرها گزارشی ارائه کرد و گفت: راهیان نور یک حج بصیرتی است و خدا را شکر توفیق پیدا کردیم در این بخش خدمت کرده و گامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن نام شهدا کنیم.

تیرا، نماینده معاونت پشتیبانی سازمان بسیج کشور و خوانساری نماینده خیرین نیز در این جلسه توضیحاتی را در مورد فعالیتهای بخشهای خودشان پیرامون اعزام های راهیان نور ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار