مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان درگفتگو با پانا:

جشن تکلیف یعنی آغاز درخشش روح خداپرستی در میان فرشتگان زمینی

مدیرسازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان درمراسم جشن تکلیف 150 دانش آموز کلاس سومی در گفتگو با خبرنگارپانا گفت: جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان فرشتگان زمینی یعنی آینده سازان ایران اسلامی است.

کد مطلب: ۵۹۳۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا سیستان و بلوچستان،رضا بامری در این مصاحبه گفت: آیین جشن تکلیف 150 دانش آموزبا میزبانی سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان و با همکاری سه مدرسه، حضرت سمیه،مهدیارو علم الهدی پیش ازظهرامروزبا حضور مسئولان اداره کل و ناحیه دو آموزش و پرورش دراردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان برگزار شد.

مدیرسازمان دانش آموزی افزود: این مراسم با هدف آشنایی دانش آموزان با آموزه های دینی همزمان با ورود به سن بلوغ برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ انسان ساز نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهم ترین برنامه هایی است که تلاش می کنیم تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش دهیم.

بامری ادامه داد: تلاش کردیم تا این مراسم در ایام فرخنده دهه مبارک فجربرگزارشود تا دانش آموزان از این جشن ها نهایت استفاده را ببرند.

گفتنی است در این مراسم برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با ارکان نماز، دو رکعت نماز به امامت حجت الاسلام عدالت جو اقامه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار