فرماندار قرچک:

مهاجرپذیری قرچک سال گذشته 2/2بوده است

فرماندار قرچک اظهار داشت: قرچک تنها شهرستانی است که در استان تهران 2/2 مهاجرپذیری را در سال گذشته تجربه کرده است.

کد مطلب: ۵۹۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران،‌ مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان قرچک در نشست با مدیر و معاون حوزه جنوب استان تهران در بانک مسکن افزود: با توجه به استقرار حوزه جنوب استان تهران بانک مسکن در قرچک امید است خدمات بهتری از سوی این بانک صورت گیرد ضمن اینکه در گذشته نیز خدمات این بانک رضایت بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تسهیل و تثبیت خدمات هستیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در قرچک تراکم جمعیتی رو به افزایش است بایستی رونق مسکن را در قالب تعاونی سازی و بخش خصوصی ایجاد کنیم.

این مقام مسئول گفت: انگیزه ساخت و ساز در این شهرستان به دلیل مهاجرپذیری و شرایط جغرافیایی و نزدیکی به تهران رو به فزونی است.

مسئول حوزه جنوب استان تهران در بانک مسکن نیز در این نشست گفت: بانک مسکن در استان تهران دارای سه مدیریت شرق، غرب و مرکز است که مدیریت جنوب استان نیز با مرکزیت قرچک مستقل شد.

تیزموند در خصوص استقرار حوزه جنوب استان تهران بانک مسکن افزود: امسال تصمیم گرفته شد برای نظارت و خدمات رسانی بهتر به شعب حوزه های ستادی، حوزه جنوب را با مرکزیت قرچک افتتاح کند که این حوزه 9 شعبه در شهرهای قرچک، پیشوا، پاکدشت، ورامین، قیامدشت و فرون آباد را تحت پوشش دارد.

وی خاطرنشان کرد: بانک مسکن جزو بانکهای تخصصی دولتی است که نگاه توسعه ای دارد و برای کمک به رونق اقتصاد جامعه به ویژه خانه دار شدن مردم و ساخت و ساز فعالیت دارد.

تیزموند ادامه داد: از 21 میلیون واحد مسکونی که در کشور احداث شده، بانک مسکن تسهیلات 7 میلیون واحد را اعطا کرده است.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار