فرماندار قرچک در دیدار با معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

حضور نیروهای وفادار در آموزش و پرورش موجب دلگرمی مسئولین است

فرماندار قرچک در دیدار با معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، ضمن تأکید بر این امر که توجه به آموزش و پرورش باید در اولویت کاری مسئولین قرار بگیرد، گفت: حضور نیروهای وفادار به دولت در آموزش و پرورش موجب تقویت روحیه و دلگرمی مسئولین است.

کد مطلب: ۵۹۲۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پس از حضور در آئین نواختن زنگ انقلاب و دیدار با فرهنگیان شاغل در آموزشگاه کودک مسلمان قرچک، به منظور دیدار و تبادل نظر با فرماندار این شهرستان در فرمانداری قرچک حضور یافت.

مسعود مرسل پور، فرماندار شهرستان قرچک در دیدار با رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در این شهرستان، گفت: حضور نیروهای وفادار به دولت موجب تقویت روحیه و دلگرمی مسئولین است.
این مقام مسئول در ادامه ضمن درخواست از معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برای هماهنگی حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان قرچک، افزود: امید است با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان قرچک، مسائل و نظرات معلمان و نخبگان این شهرستان به گوش دولت محترم و فهیم تدبیر و امید برسد.
مرسل پور در بخشی دیگر از اظهارات خود، حضور سرزدۀ معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در قرچک را نشان از تدبیر و اندیشۀ خدمتگزار دولت تدبیر و امید دانسته و ادامه داد: اعتقاد دارم برای شروع به هر کاری توجه به آموزش و پرورش باید در اولویت کاری مسئولین قرار بگیرد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار