مدرسه خبرنگاری در فرهنگسرای امید

فرهنگسرای امید به منظور آموزش خبرنگاران در حوزه شهری مدرسه خبرنگاری راه اندازی می کند.

کد مطلب: ۵۹۲۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ مهدی وکیل پور در این باره گفت: اين مدرسه در راستای تربيت نيروی ماهر در زمينه روزنامه‌نگاری شهری و شهروندی راه اندازی می‌شود.
رئیس فرهنگسرای امید توضیح داد: «مدرسه خبرنگاری» با مأموريت برگزاری كارگاه‌های آموزشی جهت مهارت‌آموزي به علاقمندان فعاليت در حوزه رسانه به ويژه با نگاه به مسائل شهری از بهمن ماه 95 همزمان با ايام الله دهه فجر آغاز به كار می‌كند.
او ادامه داد: اولين سرفصل‌هايی كه بر اساس مشاوره با اساتيد ارتباطات و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای حوزه شهری جهت ارائه در اين دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است، شامل آموزش «روزنامه نگاری شهری»، «روزنامه‌نگاری مردم‌نگارانه»، «روزنامه‌نگاری شهروندی» و «تكنيك‌های تبليغات شهری می‌شود.
همچنين روابط عمومي فرهنگسراي اميد طی اطلاعيه‌ای اعلام كرد: علاقمندان با مدرك تحصيلی حداقل ديپلم و بدون محدوديت سنی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در اين دوره‌های آموزشی اقدام كنند.
بر اساس اين اطلاعيه، هر دوره آموزشی دو ماهه بوده و با حضور اساتيد معتبر حوزه ارتباطات برگزار مي‌شود. شركت‌كنندگانی كه در آزمون تئوری و عملی پايان دوره موفق به كسب امتياز لازم شوند، به عنوان خبرنگار در كانون خبرنگاران افتخاری فرهنگسرای اميد عضويت پيدا خواهند كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار