رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا خبر داد:

دانشجوی آتش نشان دانشگاه آزاد واحد پیشوا-ورامین به شهادت رسید

حسین حسین زاده از دانشجویان آتش نشان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا –ورامین-قرچک در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو به شهادت رسید.

کد مطلب: ۵۹۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، پیکر شهید آتش نشان حسین حسین زاده، دانشجوی مقطع کارشناسی تربیت بدنی و عضو تیم عملیاتی آتش نشانی که در پی فروریختن ساختمان پلاسکو زیر آوارهای این مجتمع تجاری گرفتار شده بود از زیر آوار پلاسکو خارج شد.

حسینعلی شیبانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا، ورامین قرچک طی بیانیه ای شهادت جمعی از آتش نشانان حادثه پلاسکو به ویژه شهادت دانشجوی این واحد دانشگاهی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

«حادثه تلخ و غم انگیز آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران که منجر به شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار به ویژه شهید حسین حسین زاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک گردید، موجب تأسف و تأثر فراوان جامعه دانشگاهی شده است.

بدون تردید ایثار، شهامت و از خودگذشتگی این عزیزان، در اذهان تاریخ و ملت شریف ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این عزیزان ، از خداوند متعال برای جان باختگان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم».

در پی بروز آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و فروریختن این ساختمان در روز پنج شنبه گذشته که به شهادت تعدادی از پرسنل آتش نشانی منجر شد؛ تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار