امام جمعه موقت پاکدشت:

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وامام راحل انتظاری است که شهداازما دارند

امام جمعه موقت پاکدشت گفت: بدعهدی آمریکا در موضوع برجام به ملت ایران ثابت شد و به همین خاطر نباید سرنوشت کشور را به برجام گره زد.

کد مطلب: ۵۹۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام عباس مرادی، امام جمعه موقت پاکدشت در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان کشور اظهار داشت: ریزش ساختمان پلاسکو تهران مصیبت بزرگی بود و خانواده های شهدای آتش نشان طی روزهای اخیر اوج صبر و شکیبایی را به نمایش گذاشتند.

مرادی با اشاره به تأثر ملت ایران از حادثه ساختمان پلاسکو افزود: ملت ایران در این مصیبت بزرگ داغدار شد، چرا که آتش نشانان، فرزندان این سرزمین بودند.

امام جمعه موقت پاکدشت با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای ملت ایران بوده است و برای سپاس و شکرگذاری از نعمت جمهوری اسلامی، باید برای حفظ دستاوردهای آن تلاش کرد.

مرادی با اشاره به آغاز برنامه های دهه مبارک فجر از روز دوازدهم بهمن ادامه داد: باید دوازدهم بهمن به عنوان سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی باشکوه خاصی گرامی داشته شود.

وی با تشریح ویژگی های امام راحل گفت: امام راحل از جمله انسان های بصیر و عالمی بود که به محرومین توجه جدی داشته و همواره بر موضوع محرومیت زدایی اهتمام می ورزید.

امام جمعه موقت پاکدشت ادامه داد: توجه جدی به مناطق محروم و محرومیت زدایی از جمله ارزش های انقلاب اسلامی است که باید مسئولان و مردم به آن اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: امام راحل در برابر جشن دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایستادگی کرد و فرمود که شاه باید زاغه نشینان را مشاهده کرده و اینگونه پول بیت المال را هزینه نکند.

مرادی اظهار داشت: امام راحل یک روحانی بصیر بود و بارها بر دشمنی آمریکا با ملت آزادی خواه ایران تأکید کرد و از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نام برد.

امام جمعه موقت پاکدشت گفت: برای دشمنی استکبار بویژه آمریکا با ملت های آزادی خواه جهان، پایانی وجود ندارد.

امام جمعه موقت شهرستان پاکدشت با اشاره به این نکته که نباید به آمریکا دل بست، گفت: بدعهدی آمریکا در موضوع برجام به ملت ایران ثابت شد و به همین خاطر نباید سرنوشت کشور را به برجام گره زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار