جواد نصیری خبر داد:

رفع ممنوعیت فعالیت بانوان موی‌تای كار

خبرگزاری پانا: رئیس انجمن موی تای كشورمان از رفع ممنوعیت فعالیت بانون این رشته با نامه ریاست محترم جمهوری و مساعدت وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

کد مطلب: ۵۸۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جواد نصیری با اعلام این خبر افزود: ریاست محترم جمهوری اخیرا در نامه‌ای به وزیر ورزش از ایشان خواست با فعالیت دوباره بانوان موی‌تای كار موافقت كند كه خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نیز با حسن نظر به این موضوع با از سرگیری فعالیت بانوان موی‌تای كار موافقت كرد و این بخش كه سهم زیادی از بانوان رزمی‌كار كشور را تشكیل می‌دهند از این پس بدون مشكل می‌توانند در مسابقات داخلی و بین‌المللی شركت كنند.


وی ادامه داد: موی‌تای علاقمندان بسیاری در بین بانوان كشور دارد و بسیار خوشحالم كه دكتر عباسی كه همواره حامی ما بوده با رفع ممنوعیت فعالیت آنها موافقت كرد. امیدوارم كه بتوانیم با درخشش آنها جواب اعتماد وزیر ورزش را بدهیم.


نصیری با اشاره به مدال‌آوری ملی‌پوشان موی‌تای بانوان ایران گفت: بانوان موی‌تای كار ما در جریان مسابقات قهرمانی این رشته در سال 2011 كه در كشور ازبكستان برگزار شد برای اولین بار در تاریخ این رشته در ایران به 4 مدال رنگارنگ در سطح A جهانی دست یافتند كه در نوع خود بی‌نظیر است. مطمئن باشید با توجه به استعدادی كه موی‌تای‌كاران ما در بخش بانوان دارند یك بار دیگر می‌توانیم در این بخش افتخارآفرینی كنیم.


رئیس انجمن موی‌تای كشورمان در ادامه به حضور پررنگ موی‌تای كاران ایران در مسابقات داخل سالن سال آینده كره جنوبی اشاره كرد و افزود: خوشبختانه این رشته در دوره گذشته مسابقات داخل سالن یكی از رشته‌های مدال‌اور كاروان ایران بود و مطمئنا در این دوره هم ورزشكاران ما هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مدال‌اوری خواهند كرد.


وی در ادامه از سفر استفان فوكس دبیركل فدراسیون جهانی موی‌تای و یكی از مدرسان بین‌المللی موی‌تای فدراسیون جهانی طی روزهای آتی به ایران خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت ارتقا سطح فنی مربیان و داوران داخلی، ما از استفان فوكس و یكی از مدرسان بین‌المللی موی‌تای دعوت كرده‌ایم تا طی روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفند به ایران بیایند و كلاس های داوری و مربی‌گری را برای این دو بخش برگزار كنند.


نصیری در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این كلاس‌ها در محل هتل المپیك برگزار خواهد شد و در پایان به حاضران گواهی‌های بین‌المللی ارایه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار