جشن عاطفه ها در مدارس شهرری برگزار می شود

خبرگزاری پانا: صبح فردا(چهارشنبه 5مهرماه)همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها در مدارس ناحیه یک شهرری برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک شهرری در باره چگونگی اجرای این طرح گفت: جشن عاطفه ها همه ساله با همکاری میان آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) در هفته اول مهرماه برگزار می شود.

مرتضی نعمتی افزود: هدف از برگزاری این جشن کمک به دانش آموزان نیازمند و ایجاد روحیه تعاون و همکاری و همدردی با نیازمندان در دانش آموزان است، و با توجه به موقعیت جغرافیایی ناحیه یک ری و دارا بودن مناطق محروم و روستا در حاشیه این شهر با اهتمام بیشتری این طرح برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: وجوهات جمع آوری شده در این جشن پس از گردش مالی و برررسی به همان مدرسه ای که در آن جمع آوری شده بازگردانده می شود و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه قرار می گیرد.

کارشناس انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک شهرری خاطر نشان کرد: مراسم نمادین این جشن امسال در نوبت صبح در مدرسه راهنمایی فاطمه الزهرا (س) و در نوبت عصر در مدرسه راهنمایی ولیعصر(عج) این ناحیه برگزار می گردد.ودر پایان از عوامل اجرایی تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در اجرای این جشن ارگانها و سازمانهای مختلفی از جمله: سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، انجمن اولیا و مربیان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر نهادها مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار