سه گیلانی به اردوی تیم ملی شنای نوجوانان دعوت شدند

دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان گیلان گفت: از سوی فدراسیون شنا ، زبده ترین ورزشکاران این رشته به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند که در بین دعوت شدگان ، 2 ورزشکار و یک مربی از استان گیلان است.

کد مطلب: ۵۶۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،عباس سلیمی گفت: بر این اساس ، ایلیا نادرنژاد و امیر فتحی مقدم 2 ورزشکار شایسته گیلانی به اردوی تیم ملی شنای نوجوانان دعوت شدند .
وی اظهار کرد: همچنین ابوطالب مشهور مربی ارزنده شنای استان گیلان نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی شنای نوجوانان به اردوی آمادگی این تیم دعوت شد.
وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی شنای نوجوانان از روز 28 دی ماه جاری با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته در استان بوشهر آغاز و به مدت یک هفته نیز ادامه خواهد یافت.
دبیر هیات شنای گیلان بیان کرد: ابوطالب مشهور از مربیان ارزنده و فعال استان گیلان و عضو کمیته فنی شنای فدراسیون است که سال ها در این رشته شناگران زیادی را تربیت کرده و به قهرمانی رسانده است.
سلیمی اضافه کرد: همچنین ایلیا نادرنژاد و امیر فتحی مقدم 2 شناگر نوجوان استان گیلان تاکنون مدال های رنگارنگ بسیاری را به ارمغان آورده اند و جزء مدال آورترین شناگران استان گیلان محسوب می شوند.
وی خاطرنشان کرد : تیم ملی شنای نوجوانان ایران خود را برای حضور در رقابت های بازی های آسیایی 2018 آماده می کند و امیدواریم که نادر ایلیانژاد و امیر فتحی مقدم بتوانند به عضویت تیم ملی درآیند تا در رقابت های آسیایی حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار