با حضور پرشور مردم اردبیل؛

یادواره شهید مدافع حرم «علی آقایی» در اردبیل برگزار شد

یادواره شهید مدافع حرم علی آقایی با حضور پرشور مردم اردبیل و مسئولان استان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع)استان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۸۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم با تأکید به اینکه حضور در جبهه‌های مقاومت به معنی دفاع از اسلام است، تصریح کرد: امروز با حضور مدافعان حرم تاریخ مبارزات با دشمن تکرار می‌شود .

فرهنگ مستعد تصریح کرد: امروز دشمنان با چهره اسلام در مقابل اسلام قرار گرفته‌اند و در چنین شرایطی مقابله با دشمن نیازمند بصیرت است و مدافعان حرم اثبات کرده‌اند که با بصیرت در مسیر ادای وظیفه و دفاع از میهن قدم گذاشته‌اند.

وی با تأکید به اینکه مدافعان حرم در جبهه‌ای می‌جنگند که دشمن با توطئه به جنگ آن دامن زاده است، ادامه داد: مدافع حرم در واقع مدافع امنیت ملی و نظام اسلامی است.

به گفته فرمانده تیپ 23 سپاه حضرت عباس (ع) استان امروز اگر مدافعان حرم با رشادت در مقابل دشمن نایستند باید در داخل مرزها جنگید و مدافعان حرم از سرحدات و مرزهای کشور و از امنیت امروز ما پشتیبانی کرده‌اند.

مستعد تکریم مدافعان حرم را وظیفه امروز هم‌وطنان دانست و گفت: همان‌طور که شهدا متمایز از دیگران بوده و به شهادت خودآگاهی دارند، شهدای مدافع حرم نیز با علم به شهادت خود آن را پذیرفته و پا در عرصه جنگ با دشمن نهاده‌اند.

وی افزود: نباید اینطور گمان شود که شهدای مدافع حرم علاقه‌مند زندگی و عشق به خانواده نیستند بلکه این افراد با آگاهی برای ادای به تکلیف خود عشق به زندگی را نیز کنار می‌گذارند.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان شهید علی آقایی را از جمله شهدایی دانست که با آگاهی درست پنج ماه بعد از تشکیل زندگی مشترک پا در مسیر دفاع از میهن می‌گذارد.

مستعد با اذعان به اینکه شهید آقایی وصیتی از خود به یادگار گذاشته و در آن همچون شهید باکری از خدا درخواست کرده که وی را پاکیزه بپذیرد، اضافه کرد: در واقع این وصیت‌نامه الگوی وارسته رفتار و کردار برای نسل جوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار