مدیر آموزش و پرورش بدره :

برگزاری آزمون ازشیوه نامه اجرایی آموزش وپرورش تلفیقی ویژه مدیران مدارس

مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش بدره از برگزاری آزمون از شیوه نامه اجرایی آموزش و پرورش تلفیقی برای مدیران مدارس ابتدایی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۷۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام،مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش بدره از برگزاری آزمون از شیوه نامه اجرایی آموزش و پرورش تلفیقی برای مدیران مدارس ابتدایی در این شهرستان خبر داد.

ایشان با بیان این که باید باور داشته باشیم که هر کودك قابلیت پیشرفت دارد و در محیط مطلوب، غنی و مساعد بهتر و سریع تر رشد می کند اظهار داشت:آموزش تلفیقی- فراگیر رویکردي است که در آن دانش آموزان با نیازهاي ویژه در واحدهاي آموزشی عادي در تمامی دوره هاي تحصیلی در کنار سایر دانش آموزان حضور داشته و با بهره گیري از برنامه هاي درسی مشترك و تمهید انطباق هاي محیطی و مناسب سازي برنامه درسی با پشتیبانی آموزگار رابط به تحصیل می پردازند.

شایان ذکر است اجراي قطعی آئین نامه ي آموزش و پرورش تلفیقی - فراگیر کودکان و دانش آموزان با نیازهاي ویژه در هشتصد و پنجاه و چهارمین جلسه شوراي عالی آموزش و پرورش به تصویب رسیده و طی بخشنامه شماره 119327 در تاریخ 92/6/12به استان ها ارسال شده است.

ضمنا دستورالعمل شیوه نامه اجرایی آیین نامه آموزش و پرورش تلفیقی پیوست خبر می باشد.

جهت دانلود فایل راهنمای برنامه آموزش تلفیقی-فراگیر اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فایل شیوه نامه اجرایی آیین نامه آموزش و پرورش تلفیقی فراگیر اینجا کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار