اجرای طرح ارتقای ايمنی عبور و مرور جاده‌ای در 20 روستای مازندران

رييس اداره ايمنی و ترافيک اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: طرح ارتقای ايمنی عبور و مرور كاربران جاده ای در 20روستای استان مازندران به اجرا در آمد.

کد مطلب: ۵۶۷۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، ناصر اسدپور ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به سهم 28درصدي فوتي موتورسواران در محورهاي برون شهري مازندران و اينكه عمده كشته هاي اين گروه در بازه سني 21تا30 مي باشند، اقدامات فرهنگي و آموزشی در محورهاي پر حادثه از حيث آمار فوتي هاي موتورسوار و عابرين پياده مورد توجه قرار می گيرد.

رییس اداره ایمنی و ترافیک تصریح کرد: در اين راستا به خانواده ها و كاربران وسايل نقيله در مورد خـطرات رانندگي غير ايمن با موتور سيكلت، وانت بار و ادوات كشاورزي آموزش هاي لازم ارايه و با اجراي نمايش ،پخش فيلم مستند از حوادث رانندگي و توزيع رايگان كلاه ايمنی، شبرنگ آشكار ساز وانت بار و مثلث خطر ادوات كشاورزي و حساسيت موضوع را برای عموم مردم تبیین می کنیم.

وي افزود: طرح مذكور با دعوت و حضور مسئولان استاني، شهرستاني و پليس راه در 20 روستاي هدف در استان آغاز شده و در حال انجام مي باشد.

به گفته وی در سال جاري 1500 كلاه ايمني موتور سوار و 3500 شبرنگ آشكار ساز براي الصاق بر روي موتور سيكلت ، وانت بار و اداوات كشاورزي به صورت رايگان در نظر گرفته شده است .گفتنی است: اين طرح با تعداد 2000 كلاه ايمني و 4000 شبرنگ و مثلث خطردر سال94 به اجرا در آمده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار