مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان :

استفاده ازدانش آموزان و خانواده ها درمقابله باحوادث طبیعی ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: به کمک دانش آموزان و همچنین آموزش خانواده ها می توانیم آمادگی آنها را در مقابله با حوادث طبیعی افزایش دهیم.

کد مطلب: ۵۶۷۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در جلسه مشترک با جمعیت هلال احمر استان گفت: با آموزش دانش آموزان و مشارکت خانواده ها در شرایط بحرانی از شدت خسارتهای مالی و جانی می توان جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با طرح دادرس که در معاونت تربیت بدنی و سلامت اجرا می شود، 30 هزار دانش آموز را در روزهای سخت آموزش داده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: برگزاری ساعتهای ضمن خدمت و جلسات مشترک آموزش و پرورش با هلال احمر می تواند در تعمیق همکاریهای دوجانبه مفید باشد.

مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان هم در این نشست با توجه به اجرای طرح خانه به خانه گفت: در این طرح با کمک آموزش و پرورش و دیگر گروههای مرجع به بیش از 8 هزار خانوار در سطح استان ، راههای مقابله با بلایای طبیعی آموزش داده می شود. وی خاطرنشان کرد: در راستای گسترش همکاری های آموزش و پرورش و هلال احمر ، به 500 فرهنگی آموزش داده شده تا مهارتهای امداد و نجات را به دانش آموزان آموزش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار