به همت موسسه صاحب الزمان (عج) سازمان تبلیغات اسلامی ساوه

کارگاه آموزشی پرورش حس اعتماد بنفس کودکان در ساوه برگزار شد

موسسه صاحب الزمان (عج) شعبه باهنر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ساوه کارگاه آموزشی پرورش حس اعتماد بنفس در کودکان را برگزار کرد.

کد مطلب: ۵۶۶۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، یک مدرس حوزه علمیه شهرستان ساوه در این کارگاه گفت: داشتن حس اعتماد بنفس در کودکان بسیار مهم است چرا که پایه و اساس اخلاق و رفتار افراد در سنین کودکی شکل می گیرد.

کرمی افزود: اگر كودك با اعتماد بنفس و عزت نفس مي خواهيم بايد هر زمان فرزندمان كنار ما آمد صبورانه كارمان يا صحبتمان را قطع كنيم و توجه كامل خود را به فرزند خود دهيم.

وی ادامه ادامه داد: بنابراین مهم نيست مشغول صحبت با تلفن در خانه يا يك دوست در مهماني هستيم بلکه آنچه اهمیت دارد توجه به کودک است.

این مدرس حوزه علمیه اظهار داشت: بعد از دادن توجه به كودك مي توان از فرزند خود خواست بعد از مهماني يا تمام شدن تلفن صبر كند تا با وی صحبت كنيم.

کرمی بیان کرد: اگر فرزندی خلاق و صبور می خواهیم نباید اجازه بدهیم عروسك جاي ما را در زندگي فرزندانمان بگيرد. اگر مي خواهيم كودكان خجالتي مضطرب يا تشنه توجه نداشته باشم بايد برايش همیشه دو گوش شنوا باشيم.

وی با اشاره به اینکه والدین باید برای فرزندان خود وقت صرف کنند ابراز داشت: کمی دست از کار بکشید و فرصتی را صرف فرزندان خود کنید؛ فرزندان شما این از خودگذشتگی شما را می بینند و آن را هرگز فراموش نمی کنند.

این مدرس حوزه علمیه اضافه کرد: هر چه بیشتر به فرزندان خود برسید، از ناحیه آنها رضایت خاطر بیشتری پیدا می کنید؛ تنها خرج آنها را به بدوش کشیدن کافی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار