پایان اولین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور در کردستان

اولین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور که به میزبانی آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار شد؛ با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

کد مطلب: ۵۶۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، آئین اختتامیه همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون تربیت بدنی و سلامت و دست اندرکاران ورزش دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، جمعی از اساتید تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های کشور و شرکت کنندگان در همایش برگزار و با معرفی مقالات و پوسترهای برتر، از نفرات برگزیده در باشگاه فرهنگیان سنندج تجلیل شد.

رشید قربانی، مدیر کل آموزش پرورش کردستان، در این مراسم تمهید مقدمات برگزاری همایش و مدیریت علمی کار را بسیار طاقت فرسا و سخت عنوان کرد و از اساتید دانشگاه، دبیران تربیت بدنی، شرکت کنندگان و همه دست اندرکاران این همایش تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه ساحت تربیت بدنی و زیستی یکی از ساحت های شش گانه سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش می باشد؛ ابراز امیدواری کرد برگزاری این همایش در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت بویژه در حوزه تربیت بدنی و سلامت جسمی و روانی دانش آموزان موثر باشد.

فره پور از اساتید دانشگاه بوعلی همدان نیز در این همایش با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی کشور، زبانی گویا برای دفاع از خواسته ها و حقوق خود ندارند؛ گفت: وظیفه مسئولین و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت است که خواسته ها و انتظارات دانش آموزان را پیگیری کنند.

وی از استان کردستان به عنوان نماد فرهیختگی و سرزمین اساتید ارزشمند کشوری نام برد و اظهار داشت: امید است آثار ارائه شده شرکت کنندگان در همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی بتواند پیام خود را به خوبی به دانش آموزان انتقال دهد.

بروجردی دبیرکل همایش دستاورد های ورزش دانش آموزی کشور نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در برگزاری این همایش، اظهار امیدواری کرد که این رویداد در تقویم آموزش و پرورش استان ثبت و به صورت همیشگی ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه کلیه مقالات ارائه شده همایش بر اساس محور دانش آموزی انتخاب شده است؛ گفت: خوشبختانه اولین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور به میزبانی کردستان بسیار خوب و کاربردی بوده و قطعا در ورزش دانش آموزی تاثیرگذار خواهد بود.

در پایان این همایش در محور " آسیب شناسی و حرکات اصلاحی " ، مقاله لقمان کریمی، به عنوان سخنران برتر و مقاله نرگس باهوش به عنوان پوستر برتر و در محور " فیزیولوژی ورزشی " مقاله پریسا منوچهری به عنوان سخنران برتر و مقاله وحید کشکولی به عنوان پوستر برتر معرفی شد.

همچنین در محور " رفتار حرکتی " مقاله روژین محمدی به عنوان سخنران برتر و مقاله سروه حاصلی به عنوان پوستر برتر و در محور " مدیریت ورزشی " مقاله بهشت محمدی به عنوان سخنران برتر و مقاله هیمن ابراهیم زاده به عنوان پوستر برتر معرفی شد.

در پایان این مراسم از سخنرانی ها و مقالات برتر چهار محور همایش و همچنین از اساتید و مدرسین چهار کمیته ورزشی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار