دشمن از رواج بی حجابی برای ضربه زدن به دین استفاده می کند

امام جمعه پلدختر گفت: دشمن از هر راهی از جمله رواج بی حجابی برای ضربه زدن به دین استفاده می کند.

کد مطلب: ۵۶۶۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر در مصلی این شهر با اشاره به 17 دی ماه سالروز کشف حجاب رضا خان افزود: رضا خان دلیل پیشرفت سایر کشورها را بی حجابی می دید هنگام بازگشت از ترکیه دستور کشف حجاب را در ایران صادر کرد.
وی اظهار کرد: این شاه پهلوی به دانش آموزان و معلمان بی حجاب مدرک دیپلم اعطا کرد و دستور داد با علما، متدینین و مراجعی که با بی حجابی مبارزه می کنند، برخورد شود.
امام جمعه پلدختر این اقدامات را ناشی از بی کفایتی خاندان پهلوی و سلطه بیگانگان به ویژه انگلیس و آمریکا دانست و افزود: ماموران رژیم ستمشاهی پلوی موظف شده بودند از افراد بی حجاب محافظت کنند و به زور چادر از سر زنان بردارند.
وی با بیان اینکه بی حجابی موجب آسیب های زیادی در جامعه می شود، گفت: بی حجابی باعث تهی شدن انسان از ارزش های انسانی، خیانت زوجین به یکدیگر، بی دینی، سقوط ارزش زن و افت تحصیلی می شود.
سوری افزود: افزایش بیماری های جسمی، روحی و روانی، بی علاقگی به امر ازدواج از آثار بی حجابی است.
خطیب جمعه پلدختر در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در جامعه گفت: مردم ولی نعمت انقلاب هستند و مسئولان باید نسبت به آنها احساس وظیفه کنند.
وی افزود: مسئولان بدانند هیچ مسئولیتی ماندگار نیست لذا نباید کاری کنند که مردم به دلیل تعلقات شخصی یک مسئول نسبت به نظام دلسرد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار