سردار رادان:

بکارگیری نیروهای تکاور مرزبانی در مرزهای کشور

خبرگزاری پانا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی، یگان ویژه را یگان احتیاط نیروی انتظامی دانست و گفت: این یگان در ماموریت های مختلف ناجا حضور دارد که البته در بیشتر اوقات حضور این یگان، از جنس نرم و مقابله ای است.

کد مطلب: ۵۶۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار احمدرضا رادان با اشاره به فعالیت پلیس مرزبانی در انسداد مرزهای کشور، اظهار داشت: تا کنون تلاش نیروی انتظامی برای کنترل مرزها به گونه ای پیش رفته که در حال حاضر در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور شاهد انجام بخش عظیمی از این اقدام هستیم.

وی به بودجه و اعتبارات انسداد مرز نیز اشاره کرد و گفت: اگر دولت و مجلس بودجه مناسب تری در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند، این فعالیت سهل تر صورت می گیرد چرا که معتقدیم هزینه کردن در این امر، درآمد محسوب می شود که در نهایت سود آن نیز به دولت باز می گردد.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص بکارگیری یگان های ویژه و امداد در مرزها برای تامین بیشتر امنیت، اظهار داشت: یگان ویژه، یگان احتیاط است که در ماموریت های مختلف نیروی انتظامی حضور می یابد، البته در اکثر مواقع ماموریت های این یگان از جنس نرم و مقابله ای است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس یگان ویژه در ماموریت های مرزبانی حضور ندارد بلکه نیروهای تکاوری مرزبانی، به عنوان واحدهای احتیاط در سرحدات در اختیار مرزبانی هستند، که در صورت بروز مشکل این افراد وارد عمل شده و به مرزبانان کمک می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار