در راستای ترویج فرهنگ تغذیه سالم:

صبحانه سالم در مدارس ناحیه یک تبریز اجرا شد

در راستای ترویج فرهنگ تغذیه سالم طرح صبحانه سالم در مدارس ناحیه 1 تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۶۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، صبح امروز دانش آموزان مدارس ناحیه یک تبریز در یک فضای صمیمی و در کنار دوستان و هم کلاسیهای خود با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز، رئیس سازمان دانش اموزی استان، رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین، صبحانه سالم میل کردند.

در حاشیه ی این برنامه رسول صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموزان در تمامی مدارس باید از صبحانه کامل استفاده کرده و در مدارس از فروش مواد غذایی غیر مجاز در بوفه های مدارس جلوگیری شود.

وی همچنین تاکید کرد: بازرسی ها، توسط سازمان دانش آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت استمرار خواهد داشت.

حیدر پورسلیمان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز،نیز گفت: متاسفانه زندگی ماشینی، سالم زیستن را از ذهن ما زدوده است و برخی عادت های بد، آلودگی هوا و عدم تغذیه مناسب و تحرک کافی ساختار بدنی را از همان کودکی دچار تهدید کرده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز افزود: با تشکیل پایگاه های تغذیه سالم و نظارت دقیق بر توزیع مواد غذایی سالم بین دانش آموزان در صدد رفع این تهدید ها هستیم.

وی یادآور شد: برای آشنایی دانش آموزان و معلمان با تغذیه سالم لیست مواد غذایی مجاز و غیر مجاز به صورت بنر در حیات تمامی مدارس ناحیه نصب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار