در برنامه "سرزمين ما" بررسی می‌شود؛

حیوان آزاری، زمینه‌های بروز و راهکارهای پیشگیری و لزوم جرم انگاری

پنج شنبه شانزدهم دی ماه، در برنامه تلویزیونی سرزمین ما، با توجه به موارد پرشمار حیوان آزاری های اخیر، مروری بر زمینه ها و علل وقوع چنین حوادثی و نیز تحلیل محتوایی پیرامون راهکارهای آسیب شناسی و جلوگیری از بروز چنین ناهنجاری های اجتماعی در سطح کشور و تاکید بر اختصاص مجازات های قضایی جدی تر برای مقابله با خاطیان انجام می شود.

کد مطلب: ۵۶۶۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، صد و دهمین برنامه، پنجشنبه با حضور خانم " کتایون جهانگیری " فعال حقوق حیوانات و مستند ساز، به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

همچنین مهمان تلفنی برنامه، آقای " علی ذاکری " مسوول روابط عمومی موسسه نگاهبانان جنگل (نجم) خواهند بود که در روستای محل سکونت نوجوان حیوان آزار مینابی ساکن هستند و در جریان شناسایی و دستگیری وی بوده اند که اطلاعات بیشتری ارائه می شود.

در ادامه با حجت الاسلام " محمد صادق اکبری " رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز گفتگوی تلفنی خواهیم داشت تا توضیحاتی را در خصوص جزییات این حادثه و روند صدور حکم و مجازات متهم ارائه دهند.

همچنین گفتگوی تلفنی خواهیم داشت با دکتر " فرهاد دبیری " معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست تا به دو سوال اساسی فعالان حقوق حیوانات در زمینه وضعیت بررسی و جمع بندی ماده واحده حمایت از حقوق حیوانات در سازمان حفاظت محیط زیست و زمان ارائه آن از طرف دولت به مجلس جهت تصویب نهایی و نیز محتوای این ماده واحده و مندرجات حقوقی آن توضیحاتی را بیان کند.

در پایان نیز با دکتر " علی امینی " روانپزشک و روانکاو، موضوع را از دید اجتماعی و روانشناسانه بررسی خواهیم کرد.

برنامه سرزمین ما، به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای ایرج میلانی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که پنج شنبه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار