استاندار اردبیل :

مطالبه گری صحیح کارنامه دولت،لازمه توسعه و تحقق سیاستهای اقتصادی است

استاندار اردبیل گفت: مطالبه‌گری و نقد منصفانه کارنامه دولت لازمه توسعه است و در این میان رسانه‌ها وظیفه بزرگی برعهده دارند.

کد مطلب: ۵۶۵۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،مجیدخدابخش که در نشست با مدیران رسانه‌های استان سخن می گفت، افزود: از هر مجموعه‌ای که نقد منصفانه با هدف کمک به رشد و توسعه استان انجام دهد تشکر واستقبال می‌کنیم ولی در مقابل تخریب و هتک حرمت ها حق دفاع را محفوظ می دانیم.

خدابخش با اشاره به اینکه مگا پروژه‌های وعده داده شده برای استان در حال محقق شدن است گفت: اجرای طرح عظیم شبکه پایاب سد خداآفرین، تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی استان اردبیل در دولت، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی درنمین ، آماده سازی سه پهنه معدنی بزرگ در استان، تکمیل سدهای کوثروعمارت ونیروگاه سبلان واجرای پروژه زمین گرمایی مشگین شهر از جمله وعده‌های داده شده از زمان قبول مسؤولیت استانداری بوده است که تعدادی ازآنهادر حال اجرا و تعدادی در مرحله پایانی اجرا قرار دارند.

وی تاکیدکرد: با اتمام این پروژه‌ها وایجاد هزاران فرصت شغلی جدید ،فضای کسب وکار در استان پویا شده ،تحول بزرگی در اقتصاد استان ایجادمی شود.

استاندار اردبیل با اشاره به ایده ایجاد بندر خشک در استان اردبیل گفت: راه تعالی اقتصادی استان وصل شدن به بازار بزرگ روسیه و کشورهای همسایه شمالی است و با این هدف طرح اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به استان اردبیل و ایجاد بندر خشک در پارس آباد در پروتکل امضا شده یازدهمین نشست کمیسیون همکاری مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در باکو قید شد .

خدابخش افزود: برای کمک به فعال شدن و حل مشکلات 243 واحد تولیدی استان 2 هزار و 130 میلیارد ریال تسهیلات مالی پرداخت شده است.

وی گفت: مسابقات آسیایی والیبال اردیبهشت‌ماه آینده در اردبیل برگزار می‌شود و استان یکی از نامزدهای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال است که در صورت تصویب آن در حوزه ورزش شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود.

در این نشست مسؤول بسیج رسانه استان مطالبه‌گری را حلقه مفقوده در مسیر توسعه استان برشمرد و گفت: باید در این زمینه، رسانه‌ها به یاری جامعه بیایند.

ایمانعلی لطفی افزود: اجرای پروژه‌های بزرگ نظیر راه‌آهن و پتروشیمی اردبیل سالیان سال است که به ثمر ننشسته و لازم است در این زمینه مسؤولان استان از طریق رسانه‌ها به طور شفاف پاسخگو باشند.

وی، تحقق اقتصاد مقاومتی را درگرو توجه به استعدادهای بومی و منطقه‌ای دانست و افزود: بسیج تنها در 20 درصد پروژه‌های عمرانی و اجرایی کشور مشارکت می‌کند و در این نسبت عملکرد خوبی داشته است،دراین نشست تعدادی از مدیران رسانه های استان به طرح دیدگاههای خود،برای پربارترکردن فعالیتهای رسانه ای استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار