امام جمعه اردبیل:

طرح اتصال راه آهن آذربایجان به استان اردبیل قابل تحسین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: طرح اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به استان اردبیل که با موافقت رییس جمهوری آذربایجان مواجه شد تحول عطیمی را در منطقه بوجود می آورد .

کد مطلب: ۵۶۴۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نمازجمعه این هفته اردبیل گفت: از اینکه اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به استان اردبیل در پروتکل همکاری در سفر دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار اردبیل به باکو گنجانده شد،بسیار خرسند شدیم .
وی با تشکر و قدردانی از این اقذام دولت بیان کرد: بطور یقین اتصال این خط به استان اردبیل و راه اندازی حمل و نقل ترکیبی توسعه مهمی را در پارس آباد مغان و شمال استان بدنبال خواهد داشت .
وی ادامه داد: با عملی شدن این ایده انگیزه جدی برای احداث راه آهن در شمال استان و توسعه راه ها و جاده ها نیز ایجاد خواهد شد .
عاملی از تصویب راه اندازی سامانه حقوق و مزایای افراد و مدیران در کشور خبرداد و گفت: این سامانه که قرار است تا پایان سال راه اندازی شود در صورت راه اندازی اطلاعات حقوق و مزایای مدیران در اختیار دستگاه های نظارتی و مردم قرار می گیرد .
امام جمعه اردبیل درخصوص تنطیم بازار ارز در کشور افزود: ایران از بالاترین ذخیره های ارزی برخوردار است و دولت مردان و بانک مرکزی باید در این باره و انتقال ارز به کشور پس از برجام شفاف سازی کنند .
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به جنایت داعش در سوزاندن سربازان ترک گفت: همه این مظلومان از اهل سنت بودند و داعش بیشتر از شیعه اهل تسنن را می کشند .
عاملی اظهار کرد: در دنیا هیچ دولتی مثل آل سعود اهل سنت را نکشته است و آل سعود علاوه بر سوریه و عراق در یمن نیز روزانه اهل سنت را می کشد چون 90 درصد اهالی یمن شافعی و زیدی هستند و فقه زیدیه در کل فقه اهل سنت است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار