بروجردی:

مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی نتیجه‌بخش نخواهد بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار مذاکره محمود عباس با نتانیاهو در مسکو،گفت: مذاکره رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور قطع نتیجه‌ ای نخواهد داشت.

کد مطلب: ۵۶۴۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پاناف علاءالدین بروجردی اظهار داشت: تشکیلات خودگردان فلسطین از زمانی که در کج راهه سازش با رژیم صهیونیستی قرار گرفت و خروجی آن هم قراردادهای متعدد بی نتیجه اسلو، مادرید، کمپ دیوید و غیره شد، همواره ضرر کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: امروز همه انقلابیون فلسطین به این نتیجه رسیده اند که تنها راه نجات، مقاومت در برابر زیاده خواهی های اسرائیلی ها است تا زمانی که تمام سرزمین های این کشور آزاد شود.
به گزارش پانا به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکرات پیش روی فلسطین و رژیم صهیونیستی به طور قطع نتیجه نمی دهد، خاطرنشان کرد: اینکه این مذاکره قرار است در روسیه برگزار شود سیاست های طرفین مذاکره است و چندان ارتباطی به مسکو ندارد و در نهایت مهم این است که باید مدیریت امور فلسطینی ها در دست خود آنها باشد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرده است محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی آماده دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار