مدیر دارالقرآن آل طاها ناحیه ۲ بندرعباس در گفت و گو با پانا:

حماسه 9 دی کشور را در برابر آسیب های احتمالی واکسینه کرد

مدیر دارالقرآن آل طاها آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس گفت: دیدیم که ۹دی انسجامی مجدد از تمامی گروه ها وگرایش های فکری وعقیدتی بود و حماسه نه دی کشور را در برابر آسیب های احتمالی واکسینه کرد.

کد مطلب: ۵۶۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین علی صادقی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: 9 دي روز بَصيرت نامگذاری شد چراکه این روز باید برای همیشه زنده نگه داشته شود و برای ملت ایران الزام اور است چون در زندگی پیچیده امروز بدون بصیرت نمی شود حرکت کرد.

وی افزود: بصیرت قبله نما و قطب نماست در بیابان و دریاست که اگر کسی در چنین جاهایی بدون قطب نما حرکت کند ممکن است تصادفات زیادی رخ بدهد ولی احتمال آن ضعیف است که دچار مشکلات نشود چراکه باید پی برد که تجهیز لازم است.

مدیر دارالقرآن آل طاها آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس در ادامه عنوان کرد: حماسه نه دی کشور را در برابر آسیب های احتمالی واکسینه کرد، گاهی اوقات دشمن سبب خیر می شود که دیدیم ۹دی انسجامی مجدد از تمامی گروه ها وگرایش های فکری وعقیدتی بود.

وی ادامه داد: گناه بزرگی که دست اندرکاران فتنه انجام دادند امیدوارکردن دشمن بود که به خیال باطل می تواند در بین مردم و مسئولین نفوذ کند و لذا آن شور وشعور حسینی و آن حرکت خودجوش وانقلابی در 9 دی دشمن را مایوس کرد و انقلاب بیمه شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی خاطرنشان کرد: بیگانگان مصمم بودند که کشور را متلاطم کنند و می خواستند آرامش وثبات را از ملت ایران بگیرند و لذا خداوند چنان تقدیرکرده است؛ "ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین (۵۴ال عمران)" و مشاهده شد که توطئه دشمنان در ملت ایران تأثيري نداشت تلقین بی اعتمادی به نظام وتزریق بذر بی تفاوتی از اهداف بلند مدت دشمن بود که به مدد پرودگارعالم به خوبی مدیریت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار