سروزير ارشد استانهای شرق سريلانكا به مازندران سفر می كند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: نظير احمد سروزير استانهای شرق سريلانكا در رأس يک هيأت 8 نفره روز سه شنبه هفتم دی ماه وارد مازندران می‌شود.

کد مطلب: ۵۶۳۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حسن خيريانپور ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در جريان اين سفر چهار روزه وزير كشاورزی، رئيس شورای استانی و نماينده بخش خصوصی استان شرقی سريلانكا نيز سروزير استانهای شرقی سريلانكلا را همراهی خواهند كرد.

خيريانپور تصريح كرد: مذاكره با استاندار مازندران و بازديد از برخی از واحدهای توليدی و صنعتی و كشاورزی، حضور و سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی و تجار و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان مازندران از جمله برنامه های سروزير استانهای شرقی سريلانكا و هيأت همراه وی خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: با توجه به ظرفيتها و علاقمندی طرفين در جريان اين سفر در خصوص گردشگری، امور دام و لبنيات و ماكيان، صنعت ساختمان و راه آهن و ساخت و توليد قايق و كشتی های كوچک، صنايع روستایی، صنعت ماهيگيری، كشت فرا سرزمينی، تبادل اطلاعات و تكنولوژی و دانش فنی در بخش كشاورزی و صنايع تبديلی و غذايی و گسترش روابط تجاري و اولويتهاي سرمايه گذاري و افزايش حجم مبادلات بحث وتبادل نظر و مذاكره خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار