در مراسمی؛

پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استان اردبیل تجلیل شدند

همایش تجلیل ازمعلمان پژوهنده وپژوهشگران برتر آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۲۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، دراین مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه 48 پژوهشگر درون سازمانی آموزش و پرورش آثارعلمی تحقیقی خود را در زمینه های کاری خود ارائه کرده اند گفت: از این تعداد 6 پژوهشگر به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شده اند.
احمد ناصری با بیان اینکه در حوزه معلمان پژوهنده هزار و 383 اثر پژوهشی دریافت شده است افزود: دراین بخش نیزآثار منطقه ای، استانی و کشوری انتخاب و از نفرات برتر تجلیل می شود

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این همایش گفت:

برای طرح تحول آفرینی در آموزش و پرورش با محوریت سند تحول بنیادین 373 مقاله در محورهای مختلف به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی داوران 95 مقاله به خاطر فقدان غنای مورد نظر رد شد و 144 مقاله به صورت پوستر چاپ و 21 مقاله هم به صورت سخنرانی و ارائه پذیرفته شد .
مهدی معینی کیا با بیان این که در آموزش و پرورش توجه خاصی به مقوله پژوهش می شود و این بخش رشد قابل توجهی داشته، گفت: اگر زمانی داوری همایش ها و پژوهش ها به دیگر مراکز داده می شد امروز همه داوری ها و بررسی ها توسط نیروهای آموزش و پرورش صورت می گیرد که افتخار بزرگی است .
وی افزود: باید نگاهها به پژوهش عوض شود و پژوهش فقط پنج فصل گزارش تحقیق نیست بلکه هر کس در راستای تربیت نسل آینده تلاش علمی می کند پژوهشگر واقعی است .
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل قدردانی از پژوهشگران واقعی را وظیفه ای همگانی دانست و تشریح کرد: برای این مراسم همه معاونان پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان از بدو تاسیس دعوت شده تا از زحمات آنها در دوران تصدی مسوولیت قدردانی شود .
در این آیین از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر ، مبتکر ، مخترع و موفق در مسابقات علمی پژوهشی و برترین های طرح اقدام پژوهشی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار