معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی :

ویژه برنامه های هفته گردشگری اعلام شد

خبرگزاری پانا: معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی ویژه برنامه های هفته گردشگری اعلام کرد.

کد مطلب: ۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، منوچهر جهانیان در آستانه برگزاری هفته گردشگری در نشست خبری از برنامه های ویژه این معاونت خبر داد و اعلام کرد: هفته گردشگری از ششم تا دوازدهم مهر در سراسر کشور برگزار می شود و هر روز با شعار ویژه ای نامگذاری شده و با رویکردی متناسب برنامه های خود را پیگیری می کند. همچنین شعار اصلی هفته گردشگری «گردشگری و انرژی پایدار و تقویت توسعه پایدار» است و این شعار بر پایه گردشگری پایدار استوار است و تمامی برنامه های این هفته حول محور همین موضوع جریان خواهد داشت.
وی ادامه داد: روز اول به نام گردشگری میراث طبیعی و انرژی پایدار نامگذاری شده است که در این روز تلاش می شود اهداف روز جهانی جهانگردی تحت عنوان گردشگری و انرژی پایدار، تقویت توسعه پایدار تحقق یابد و رویکرد اصلی بهره برداری از انرژی های نو و تجدید پذیر در صنعت گردشگری به عنوان صنعت سبز و پاک و بهره برداری مسئولانه از منابع طبیعی و توجه به ایکوتوریسم است.
وی ادامه داد: در حال حاضر معاونت سوخت فسیلی در کشور تا چندین سال آینده پایان یافته و تنها درآمد حاصله صنعت توریسم خواهد بود که توجه به این مسأله می تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد.
جهانیان افزود: در روز اول یکی از برنامه های ویژه معاونت گردشگری استقبال از مسافرین ورودی به کشور در فرودگاه امام و به تناسب آن در سایر استان ها است. همچنین 3 نمایشگاه اقوام و استان ها در کاخ موزه سعدآباد، نمایشگاه نشریات و دفاتر خدمات مسافرتی و رسانه های فعال در عرصه معاونت گردشگری و نیز نمایشگاه طبیعت گردی و موسسات تخصصی این عرصه در پارک پردیسان افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار