تیر و کمان قهرمانی جهان/

حذف نمایندگان ایران در بخش بزرگسالان/ دانیال حیدرزاده به فینال رسید

در نخستین روز از مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی با کمان نمایندگان کشورمان در بخش بزرگسالان از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماندند.

کد مطلب: ۵۵۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، در نخستین روز از مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی با کمان، در کامپوند مردان مجید کیانزاد در مرحله یک هشتم نهایی برابر حریفی از فرانسه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. امید طاهری دیگر نماینده کشورمان در این مرحله نیز برابر کماندار آمریکایی شکست خورد.

در بخش بانوان عالمه هاشم‌پور، عطیه گل‌افشان، فرشته قربانی و ویدا هنرمند در مرحله یک هشتم مقابل نماینده ایتالیا، اسپانیا، آمریکا و اسلوونی شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند.

در بخش نوجوانان و در کامپوند بانوان فاطمه قاسمی با نتیجه 139 بر 134 مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد و حذف شد.

در بخش نوجوانان، حسین محمدیان مقابل نماینده دانمارک شکست خورد و کنار رفت. حسین سیفی هم با قبول شکست مقابل کمانداری از اسپانیا حذف شد.

دانیال حیدرزاده دیگر نماینده کشورمان در مرحله اول موفق شد حریف خود را از کشور ایسلند با نتیجه 142 به 134 شکست دهد و به جمع چهار نفر پایانی راه یابد و در مرحله نیمه نهایی نیز حریف اسپانیایی خود را با نتیجه 142 به 140 شکست داد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کرد. حیدرزاده در فینال باید مقابل حریفی از دانمارک قرار بگیرد. در ریکرو پسران، برنا کریمی بعد از پیروزی مقابل نماینده امارات، در مرحله یک هشتم مقابل آرمین رئیسی شکست خورد و حذف شدند.

کیان مرادی، شروین اسدزاده و محمدحسین قوامی نیز با شکست مقابل حریفانشان از این مسابقات حذف شدند.

در ریکرو مردان، حسن دلشاد در مرحله یک هشتم مقابل نماینده آمریکا 7 بر یک شکست خورد. صادق اشرفی با نتیجه 6 بر صفر به حریفی از ایتالیا باخت و حذف شد.

آرمین رئیسی نیز در رشته ریکرو جوانان مردان در دور اول استراحت داشت، در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 برنا کریمی از کشورمان شکست داد تا در مرحله بعدی حریف ورزشکاری از کشور آلمان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار