17 درصد دانش آموزان گیلانی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: وجود 17 درصد دانش آموزان گیلانی در مدارس غیردولتی نشانه توجه اولیا به مشارکت در بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۵۴۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در همایش کارگاهی _ آموزشی رویکردهای نو در آموزش ریاضی گفت: مردم گیلان از دیرباز به علم و دانش اندوزی علاقمند بودند وجود 17 درصد دانش آموزان گیلانی در مدارس غیردولتی بیانگر این مساله است که اولیاء گیلانی تمایل زیادی به سرمایه گذاری در این حوزه دارند.

وی خاطرنشان کرد: وجود این علاقمندی در بین دانش آموزان وظیفه و مسئولیت ما را در ارائه خدمت به دانش آموزان بیشتر می کند و ما مکلفیم تا با استناد به اسناد بالا دستی و سند تحول زمینه های شکوفایی اندیشه ها و استعداد های دانش آموزان را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش نقش دبیران را مهم ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد: آموزگاران با اتخاذ تدابیری بتوانند آموزش پایدار را در زمینه احترام به همدیگر، معلم، بزرگتر ها، حقوق شهروندی و کسب مهارت های لازم در زمینه محیط زیست به دانش آموزان بیاموزند. حاجتی اذعان کرد: پس از ساماندهی نیروی انسانی و کارآمدی آنان بیشترین تحول را در یک سازمان ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار