رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تولید محتوای الکترونیک چند رسانه ای متناسب با نیاز دانش آموزان

رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی ادامه کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تولید محتوای الکترونیک چند رسانه ای متناسب با نیازهای معلمان و دانش آموزان و استفاده هوشمندانه از آن یکی از اهداف و سیاست های سند تحول بنیادین است که مخاطبان می توانند از آن به عنوان محتواهای استاندارد استفاده کنند.

کد مطلب: ۵۴۶۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا اصفهان، معصومه خلیلی در جلسه شورای تحلیل محتوا با موضوع همایش تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیک اظهار کرد: استان اصفهان بعد از استان تهران جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره طی دو مرحله برگزار شد، گفت: به طوری که در این جشنواره 15برگزیده وزارتی اعلام شد که 6 نفر رتبه اول تا سوم را داشتند.
معصومه خلیلی ادامه داد: مدعوین جشنواره و همایش استانی شامل کارشناسان و رابطین محتوا و فناوری، مدیران مدارسی که معلم و دانش آموزان آن حائز رتبه شده اند، روسای مناطق و نواحی، برگزیدگان فرهنگیان، دانشجو معلمان و دانش آموزان، مسئولان سازمان پژوهش، برگزیدگان فرخوان های ادبیات شفاهی، بازی های بومی محلی و طرح درس مبتنی بر آی تی هستند.
رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی ادامه کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: کارگاه تفکر و رسانه برای گروه هایی
از جمله دانش آموزان، مدرسان کشوری و میانی نواحی 6 گانه و مناطق همجوار درس تفکر و سواد رسانه ای مناطق و روسای انجمن برگزار می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار