آغازکارگاه آموزشی مدیران پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی درگیلان

سومین کارگاه آموزشی مدیران و نمایندگان پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و تحقیقاتی کشورهای اسلامی امروز (دوشنبه) در رشت آغاز شده است.

کد مطلب: ۵۳۸۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان گفت: این کارگاه آموزشی از جمله برنامه های مشترک مطابق قرارداد سه ساله پارک علم و فناوری با بانک توسعه اسلامی و کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک) است.
مجید متقی طلب در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: توانمندسازی کشورهای اسلامی در حوزه پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و تحقیقاتی و کمک به این کشورها برای تجاری سازی فناوری و تولید ثروت از علم، از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.
وی اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی مدیران و نمایندگان پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و تحقیقاتی کشورهای اسلامی به تعداد 18 نفر از پاکستان، نیجریه، سودان، اندونزی، مصر، بنگلادش، افغانستان، لبنان، عراق ، آذربایجان و ایران شرکت دارند.
رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان این که در این کارگاه سه مدرس از کشورهای آلمان ، یونان و ایران آموزش های لازم را به شرکت کنندگان ارائه می دهند، تصریح کرد: ارائه آموزش در رابطه با چگونگی تبدیل ایده به محصول و تولید ثرورت از دستاوردهای علمی و پژوهشی از موارد مهم در این کارگاه است.
دبیرخانه شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی به عنوان یک نهاد بین المللی در کلانشهر رشت و در پارک علم و فناوری استان گیلان مستقر است.
سومین کارگاه آموزشی مدیران و نمایندگان پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و تحقیقاتی کشورهای اسلامی تا هفتم مهرماه در رشت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار