رئیس اداره تكنولوژی و گروه های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس:

حضور مولفین و مدرسین کشوری کتب درسی در فارس

رئیس اداره تكنولوژی و گروههای آموزش ابتدایی فارس گفت: معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس، در روزهای پایانی شهریور ماه، میزبان مولفین و مدرسین کشوری کتب درسی خواهد بود.

کد مطلب: ۵۳۶۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، عبدالعظیم فرجی گفت: اداره تكنولوژی و گروههای آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس، به منظور تامین مدرسین میانی استان در دوره ابتدایی ، اقدام به برگزاری دوره ضمن خدمت 24 ساعته برای 300 تن از آموزگاران سراسر استان نموده است.

وی گفت: در این دوره ضمن خدمت، 10 تن از مولفین ومدرسین کشوری کتب فارسی - علوم و ریاضی دوره ابتدایی، به عنوان مدرس حضور خواهند داشت.

فرجی گفتت: این دوره در دو مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله نخست آن 150 تن از آموزگاران پایه اول ابتدایی سراسر فارس از 21 شهریور ماه و به مدت 3 روز از آموزش های لازم بهره مند شدند.

وی افزود: در مرحله دوم نیز 150 تن از آموزگاران دوره دوم ابتدایی از 24تا 26 شهریور 95 در این دوره شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره تكنولوژی و گروههای آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در این دوره آموزگاران پایه های اول و چهارم ،دوره تخصصی کتب ادبیات ابتدایی را آموزش می بینند.

فرجی افزود: آموزگاران پایه دوم و پنجم در دوره تخصصی کتب علوم ابتدایی شرکت خواهند کرد و آموزگاران پایه های سوم و ششم نیز دوره تخصصی کتب ریاضی ابتدایی را آموزش خواهند دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار