نماینده مردم خاروانا و ورزقان در مجلس شورای اسلامی:

کمبود امکانات و بودجه نباید مانعی برای ارتقاء کیفیت آموزشی باشد

نماینده مردم خاروانا و ورزقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش خاروانا تاکید کرد: کمبود امکانات و بودجه نباید مانعی برای ارتقاء کیفیت آموزشی باشد.

کد مطلب: ۵۳۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،رضا علیزاده با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش خاروانا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس اداره در طول سه ماهه گذشته که مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت منطقه را بر عهده گرفته خاطر نشان کرد: ایجاد جوی آرام،مناسب و پرشتاب در منطقه یکی از مهمترین اهداف ما بوده است.
نماینده مردم خاروانا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش روی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد : مشکلات و محدودیتها نباید مانعی برای ارتقا کیفیت آموزش و پرورش باشد و همه باید دست در دست هم دهیم تا این موانع را از سر راه این نهاد مقدس برداشته و دانش آموزانی مطابق با اهداف عالیه اسلامی و انقلابی تربیت نماییم.

علیزاده، با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در راه است از تمامی مسئولین درخواست نمود تمام تلاش و سعی خود را برای این امر به کار بگیرند.

وی از اختصاص کامل وسایل، تجهیزات و امکانات آموزشی و پرورشی برای تمامی مدارس، اختصاص کامل وسایل رفاهی و تغذیه ای برای مدارس شبانه روزی تا پایان سال تحصیلی، پرداخت تمامی هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزان برای تحصیل در مدارس شبانه روزی خبر داد و افزود در خصوص ساخت خانه معلم این شهرستان پیگیری های جدی صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار