جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی;

ظرفیت های نوین در امربه معروف و نهی از منکر به میدان عمل آورده شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: اقدامات درحوزه امر به معروف و نهی از منکر باید بر اساس روش های نوین تربیتی بوده و ظرفیت های نوآوری به میدان عمل آورده شود.

کد مطلب: ۵۳۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،جعفر پاشایی در این جلسه با تبریک پیشاپیش عید بزرگ قربان،یادآور شد: عید قربان نمایشگاه و محلی برای اوج گرفتن انسان با پا گذاشتن بر نفسانیات است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر لازمه اش بیشتر در امر فرهنگ است و این حوزه بیشترین تاثیرگذاری را دارد.

وی با بیان اینکه 700 هزار دانش آموز در استان وجود دارد،افزود: این ظرفیت بزرگ دانش آموزی بهترین پیام آور امر به معروف در درون خانواده هستند.

پاشایی اذعان داشت: در آخرین پژوهش امور اجتماعی وزارت کشور،اولین و مورد اعتماد ترین نفر از دیدگاه مردم معلمان هستند و بهترین ظرفیت برای گسترش این امر بشمار می آیند.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: در امر به معروف روش های غیرمستقیم به خصوص از طریق هم سالان بیشتر جواب می دهد و تاثیر گذار تر است و در این مورد معلمان باید مصونیت سازی کنند نه محدودیت سازی.

وی در پایان اظهار داشت: اقدامات در این حوزه باید بر اساس روش های نوین تربیتی بوده و ظرفیت های نوآوری به میدان عمل آورده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار