معاون وزیر راه و شهرسازی:

تعریض بلوار آیت االه غفاری محلات جز تعهدات وزارت راه نیست

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی گفت: تعریض بلوار آیت الله غفاری محلات جز تعهدات وزارت راه و شهرسازی نیست و این نهاد تنها قادر به انجام مساعدت های لازم برای تسریع در اجرای پروژه است.

کد مطلب: ۵۳۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، علیرضا محفوظی در حاشیه بازدید از طرح های حوزه راه شهرستان محلات بیان کرد: روند پیشرفت پروژه های راهسازی شهرستان های محلات و دلیجان با توجه به وضعیت اعتبارات و تخصیص دارای روند خوبی است و امیدواریم تا پایان مهرماه امسال، 3.5 کیلومتر از محور نراق- دلیجان دوبانده شود.

وی افزود: ۱۱کیلومتر از کمربندی جاده زیرآب و 2.5 کیلومتر از جاده صفی آباد در محور محلات - خمین نیمه تمام مانده است که امیدواریم با اعتبارات تخصیص یافته هر چه زودتر به بهره برداری برسد و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تجهیز و تکمیل محور نراق به دلیجان با استفاده از امکانات اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی آغاز شده و امیدواریم تا پایان مهرماه سال جاری 3.5 کیلومتر از این محور به بهره برداری برسد.

محفوظی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت بلوار آیت الله غفاری شهر محلات ابراز داشت: تعریض بلوار آیت الله غفاری محلات جز تعهدات وزارت راه و شهرسازی نیست و باید دستور مدیر عامل سابق سازمان ملی زمین و مسکن مورد بررسی قرار گیرد و وزارت راه قادر به مساعدت لازم برای تسریع در روند اجرای پروژه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار